השפים של מסעדת פנגיאה ופודארט יבשלו יחדיו באירוע קולינרי צרפתי – אסיאתי

סגנון הבישול הצרפתי-אסיאתי מתבצע תוך שימוש בחומרים אקזוטיים ובחומרי גלם אסיאתיים כמוטיב מרכזי בארוחה, ובישול בטכניקות צרפתיות המשקפות עבודה אסתטית עם השקעה רבה בזמן, בחיתוך ובדיוק של כל מנה ומנה

השף ירון קסטנבוים מפודארט והשף רועי סופר מפנגיאה, יבשלו יחדיו זה לצד זה במטבח אחד, וזאת באירוע קולינרי בו ישולבו סגנונות, ניחוחות וטעמים אסייתיים יחד עם טכניקות בישול מצרפת. חוויה גסטרונומית זו תאפשר לחובבי הגורמה בישראל לטעום במסעדה אחת מנתי העולמות גם יחד.

ירון קסטנבוים, שהוא המוח הגסטרונומי שמוביל את סגנון הבישול הייחודי של פודארט, ורועי סופר, תגלית השנה 2005 מפנגיאה, מציעים במפגש זה לטעום ולגלות מה נוצר כאשר אסתטיקה ואקזוטיקה נפגשים.

מהתנסויותיו במטבחים רבים סביב העולם (יפן, הודו, שוויץ וניו-יורק) הביא עמו השף רועי סופר השראה ורעיונות לשילוב בין טעמי העולם, והוא מוכר כמי שיוצר מנות מאתגרות עם ניחוחות אסיאתיות בטכניקות בישול צרפתיות.

ירון קסטנבוים, שנמנה אף הוא על בוגרי המטבח הגלובלי, סיים את הסטאז' שלו בבישול באיים הקאריביים, השתלם בצרפת ועבד במסעדות רבות ברחבי העולם, ביניהן "קרן" בת"א ו"דניאל בולו" בניו יורק. למרות זאת, הוא מעולם לא ויתר על ישראל וטעמיה.

סגנון הבישול הצרפתי-אסיאתי מתבצע תוך שימוש בחומרים אקזוטיים ובחומרי גלם אסיאתיים כמוטיב מרכזי בארוחה, ובישול בטכניקות צרפתיות המשקפות עבודה אסתטית עם השקעה רבה בזמן, בחיתוך ובדיוק של כל מנה ומנה.

הארוחה המשותפת תתקיים פעמיים:
· ביום רביעי 23.8.06 בבית פודארט, שדרות שאול המלך 23 תל אביב
· ביום רביעי 30.8.06 במסעדת פנגיאה, רחוב שנקר 16 הרצליה פיתוח


לארוחות יוזמנו לקוחות שתי המסעדות ואורחים שיזמינו מקומות מראש.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר