התפוז נכנס לקרמבו של שטראוס

לא להאמין: בעונת הקרמבו נמכרות למעלה מ- 60 מליון יחידות קרמבו במהלך החורף. בממוצע צורך כל אדם, מילד ועד מבוגר כ- 9 יחידות קרמבו בעונה. גם אתם?

גלידת שטראוס, המובילה את שוק הקרמבו בישראל עם נתח שוק של כ-54%, מציגה קרמבו בטעם חדש – קרמבו תפוז, העשוי משילוב של ביסקוויט בטעם תפוז וציפוי שוקולד בטעם תפוז.

היסטוריה:
הקרמבו נולד לפני כ-200 שנה בדנמרק, והגיע לארץ לפני 40 שנה ע"י קונדיטורים שעלו לארץ מדנמרק ומגרמניה. בשנת 1966 החלה חברת ויטמן להיות המשווקת מספר אחת של קרמבו בארץ, והיא גם זו שנתנה לו את שמו המורכב מצירוף המילים "קרם" ו-"בו". בשנת 1979 כבשה שטראוס את כתר ה"קרמבואיות" כאשר רכשה את ויטמן.

הרעיון שעומד מאחורי ה"קרמבו" הנו ליצור תחליף גלידה שאינו נמס, קל לשיווק שאפשר לאכול בחודשי החורף בלי לצנן את הגרון. עונת הקרמבו מתחילה רשמית באוקטובר ונמשכת עד פברואר. ישראל נחשבת למדינה בעלת צריכת הקרמבו הגדולה בעולם, למרות שעונת הצריכה היא קצרה במיוחד. בישראל נאכלים יותר מ-50 מליון קרמבואים בעונה. הטעם הנפוץ ביותר הוא קרמבו וניל ואחריו קרמבו מוקה שבייצורו החלו בשנת 67. משקל יחידת קרמבו הוא בערך 25 גרם והיא מכילה כ-115 קלוריות.

איך מייצרים קרמבו:
כל תהליך הייצור נעשה במכונה אחת ארוכה במיוחד: אל מיכל גדול עם חומרי הגלם מוזרם אויר מתחיל תהליך ההקצפה עד אשר מתקבל קצף קשה ויציב. החומר מועבר למכונה המזריקה כדורי קצף על גבי הביסקוויטים. השלב הבא הוא מנהרת ציפוי השוקולד, שלאחריו מקררים את הקרמבואים על מנת שהשוקולד יתקשה. הקרמבו המוכן נארז בעדינות ידנית על ידי מספר אורזות. אחדות מהן מצפות אותו בנייר כסף דק ואחרות אורזות את היחידות העטופות בקופסאות קרטון. מכאן נשלחות הקופסאות לחנויות ולקיוסקים. הקרמבו מובל במשאיות קירור שנטענות כל הלילה, מגיעות לטמפרטורה נמוכה של מינוס 30 מעלות צלזיוס ואז יוצאות לדרכן. במשך היום מגיעה הטמפרטורה במשאית לדרגת קור של חדר קריר (15 מעלות בערך) שהינה הטמפרטורה הטובה ביותר למוצר.

גלידת שטראוס משווקת קרמבו בטעמי וניל, מוקה, וטעם חדש לחורף 2007: תפוז. הקרמבו במגוון הטעמים נמכר בקיוסקים ביחידות בודדות וברשתות השיווק באריזות של 8 יחידות, 20 יחידות ובאריזות של 40 יחידות.
כשרות: לנדא.

מחיר מומלץ לצרכן לאריזת 20 יחידות קרמבו תפוז: כ-16.50 ₪
מחיר מומלץ לצרכן לאריזת 8 יחידות קרמבו במגוון הטעמים: 11.70 ₪
מחיר מומלץ לצרכן לאריזת 40 יחידות קרמבו וניל או מוקה: כ-32 ₪

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר