ה- Fromagerie של רשת Spices לקראת שבועות: סדנאות, גבינות מחלבות בוטיק מהארץ ומחו"ל, אביזרים מיוחדים לטיפול בגבינות

סדנאות לקראת החג:כל מה שרצינו לדעת על אפיה עם גבינה עם השף קונדיטור גולי פנחסוב. בסדנא נכין עוגיות דקיקות עם גרעיני דלעת, גרעיני חמנייה, גבינת אמנטל ופרמז'נו. נכין גביניות עסיסיות וטעימות מבצק שמרים משובח. מוס אוורירי ומושקע עם תותים וגבינת שמנת. כמובן עוגת גבינה קלאסית

ה- Fromagerie של רשת Spices מציעה לקראת שבועות: סדנאות, גבינות מחלבות בוטיק מהארץ ומחו"ל, אביזרים מיוחדים לטיפול בגבינות, מבצעים, מתנות והנחות לקראת החג.

סדנאות לקראת החג:
כל מה שרצינו לדעת על אפיה עם גבינה לקראת שבועות
עם השף קונדיטור גולי פנחסוב,"ארקפה" לשעבר, מנהל פיתוח מוצרים ב"בונז'ור".
16.5.07 יום ד' 17:30-20:30.
מחיר הסדנא: 210 ₪
בסדנא נכין עוגיות דקיקות עם גרעיני דלעת, גרעיני חמנייה, גבינת אמנטל ופרמז'נו. נכין גביניות עסיסיות וטעימות מבצק שמרים משובח. מוס אוורירי ומושקע עם תותים וגבינת שמנת.
כמובן עוגת גבינה קלאסית.

"עיזים עיזים עיזים"- סדנת גיבון מעשית לקראת שבועות
עם הגבנית דפנה דריאל ורותי קרניאל, מנהלת סדנאות הבישול של רשת "ספייסס", מסעדת "צלע התבור" וכתבת ב"גורמה" של "את" לשעבר.
17.5.07 יום ה' 17:00-20:00.
מחיר הסדנא: 160 ₪
בסדנא נקבל סקירה על סוגי הגבינות בישראל, נבחין בין משפחות וסוגי עובש שונים. נלמד תהליך גיבון גבינת עיזים טריה. הבנת התהליך ועשייתו מתחילתו ועד סופו. כל משתתף יכין גבינת עיזים טבעית וגבינה מתובלת במגוון תבליני ספייסס, ויצא עם גבינה מעשה ידיו. רותי תלמד אותנו מבחר מתכוני גבינה מנצחים, שייקלו לנו על החיים: לחמניות גבינה בקלי קלות, עבודה עם בצק פילאס במגוון גבינות וממרחים, ו"החצילים של רותי" – פרוסות חצילים ממולאות ברוקפור, מוגשות ברוטב עגבניות טריות ובזיליקום ומוקרמות במוצרלה.

חדש בגבינות
קממבר אגוזים של יעקבס:
קממבר האגוזים הוא בעצם קממבר מחלב פרה בתוספת אגוזים המעמיקים את הטעם האגוזי של הגבינה.

שחר של יעקבס: גבינת עזים ארומטית עם אפר עץ. גבינת עזים ארומטית, עטופה בפלומת עובש לבן עם אפר עץ. העטיפה מחוספסת ורכה בעלת גווני לבן ואפור, ומרקמה הפנימי רך אוורירי ונימוח, היא נמסה על הלשון, וטעמה טעם עזים עשיר בעל ניחוח עוצמתי. עם היישון טעמה מתחזק. מתאימה מאוד לקינוח, לאכילה על באגט טרי ולצד פירות מתוקים.

מוצרלה די בופאלו – כדורי מוצרלה גדולים: בהשראה ובטכנולוגיה איטלקית, מיוצרים כדורי המוצרלה הגדולים באופן המסורתי מחלב הבופאלה (נקבת הבופאלו). הכדורים הגמישים הנפרדים לחוטים דקיקים, בעלי טעם ייחודי וניטרלי, נטול חמיצות או מליחות. המוצרלה סופגת את טעמי התוספות שלה ומרקמה מעניין וייחודי. היא נוחה לחיתוך, עסיסית ורכה, ופרוסה ממנה על פרוסת עגבניה, עם טיפת שמן זית סמיך, נגיעת בלזמי, מלח גס ועלה בזיליקום, היא מעדן מלכים .

מסקרפונה די בופאלו החדשה: גבינת מסקרפונה שמנה ועשירה של מחלבות הבופאלו, עשוייה כמו גבינות המסקרפונה האיכותיות מאיטליה.

קאשו קאבלו (צוואר הסוס) של מחלבות הבופאלו: כיכר ענקית ומרשימה של גבינה מחלב הבופאלה. הכיכר קשה ומרשימה, מתיישנת בתלייה לאורך זמן.

מטר של מרקוביץ: מטר היא גבינה בסגנון סנט מור, אך שלא כמו הסנט מור המקורית העשוייה חלב עזים, מטר עשויה חלב כבשים. מבחוץ היא עטופה בשכבת עובש לבן ובאפר עץ שחור. החלק הפנימי לבנבן וצח, בעל מרקם רך הנימוח בפה וטעם חזק ודומיננטי המתחזק עם היישון.

טל הגליל: גבינת עזים חצי קשה, כיכר גדולה עטופה כולם בעלי דפנה מיובשים. עטיפת העלים מעניקה לגבינה ארומה מעניינת. הטעם העדין במרכז הגבינה הולך ומעמיק ככל שקרבים למעטפת. הטעם עשיר, והולך ומעמיק עם הזמן. צבע הגבינה עמוק, זהבהב נוטה לחום בקצוות. מעולה לסנדוויצ'ים, להגשה על צלחת גבינות ולארוחות.

שאטל של טל: גבינה מחלב כבשים מלא, ארומטית להפליא אשר נחצית על ידי פס פחם כהה.

דאבל קרים של טל: גבינת הכבשים הנפלאה בעלת מרקם חמאתי וטעם עדין שמתחזק עם התיישנותה. מבחוץ היא עטופה במעטפת מוצקה וגבישית בגווני אפור ולבן, ובפנים מרקמה שנהבי ורך. היא מאופיינת בריח עדין אך בטעם מודגש ובעל נוכחות. מתאימה מאוד לצלחת גבינות, לארוח ולאכילה בכל עת.

ריגוטה של טל: גבינת כבשים עם אופי. ארומטית ביותר, קשה ומחוספסת מבחוץ, חלקה וצהבהבה מבפנים. ככל שמתקרבים לאמצעה היא פחות בשלה, וארומטית יותר ככל שמתרחקים אל הקליפה.

מוני של שי זלצר: גבינת עובש לבן של שי זלצר, מיוחדת מאוד. החלק הפנימי לבנבן ואורירי, נימוח כמו קצפת ועשיר בטעמו. המעטפת החיצונית עטופה ב"שמר מישורי", שכבה פראית של עובש לבן רך. תהליך הגיבון איטי, 24-36 שעות, בטמפרטורה של כ 20 מעלות.

מיכל של שי זלצר: גבינת עזים קשה ומיוחדת, הנשטפת בתהליך הייצור בגראפה של קברנה סובניון, המעניק לה שכבה של מעין צימוקים מתקתקים המשלימים את הטעם העז והמיוחד של הגבינה עצמה. ככל שהיא מתיישנת כך הולך טעמה ומעמיק. קיימת גם בעומק יישון של שנתיים ושלוש שנים, מה שמעניק לה טעמים עמוקים ביותר.

מיכל של קורנמל: מיכל היא ברי ישראלית מיוחדת מחלב עזים. כשהיא צעירה מאוד היא עדיין מוצקה אך טעמה כבר מודגש, והוא הולך ומתחזק ככל שהיא מבשילה. בשיא בשלותה היא מקבלת ארומה שנישאת למרחוק. מבחוץ היא לבנבנה וקטיפתית, בחלקה הפנימי היא חלקה ובעלת מרקם אחיד ולבן.

טום בשלה של קורנמל: הטום הבשלה בעלת מרקם יבש יותר מאחותה הצעירה וטעמה מתחזק ומקבל עומק וחריפות, ארומה וניחוח עזים.

הגר של קורנמל: קממבר מחלב עזים בעלת מעטפת קטיפתית של עובש לבן, ומרקם פנימי שנהבי חלק ורך. טעמה עשיר והיא מתחזקת ומשתבחת ככל שהיא מתיישנת. כשהיא בשלה מאוד מרקמה הופך לרך ואף נוזלי בשוליים. לאוהבי גבינות עזות טעם ובעלות אופי.

ברינזה של המאירי: מחלבת המאירי היא המחלבה הישראלית הראשונה, מזה 150 שנה. ברינזה היא גבינת פטה כבשים מחלב מלא וזוהי הגבינה הראשונה שיוצרה בישראל.


אביזרים והפתעות:
· מגוון ייחודי של מארזי גבינות לחג עם מבחר רחב ביותר של גבינות איכות ממיטב היצרנים בארץ ובחו"ל. ניתן לבחור גבינות לפי הטעם ולקבלן במארזים שונים, החל במגשים, דרך קופסאות מעוטרות ועד צלחות גבינות המותאמות באופן אישי.
· מגש גבינות איכותי משולב בסכינים מיוחדות לגבינות, בעל תחתית זכוכית מעוטרת בציורים אביביים. 169 שקל.
· קופסאות עץ בלזה השומר על לחות ו"נשימה" של הגבינות: 19.9 שקל – 39.9 שקל.
· סכינים מיוחדות לחיתוך וטיפול בגבינות: 31.9 שקל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר