וילה מירלה: 24 מנות בארוחה

קרוב ל-50 איש פתחו בעיניים טרוטות את השבוע החדש לאחר שבילו במוצ"ש עד השעה 3:00 לפנות בוקר בוילה מירלה אשר ברמת פולג ונהנו ממטעמיה של השפית מירלה אפלקר אשר הציגה לראווה 24 ממטעמיה, תחת ירח מלא ואירוח אישי מפנק

קרוב ל-50 איש פתחו בעיניים טרוטות את השבוע החדש לאחר שבילו במוצ"ש עד השעה 3:00 לפנות בוקר בוילה מירלה אשר ברמת פולג ונהנו ממטעמיה של השפית מירלה אפלקר אשר הציגה לראווה 24 ממטעמיה, תחת ירח מלא ואירוח אישי מפנק.

לאחר שמצאנו את הוילה המבוקשת (אזהרה למבקרים ברמת פולג: הצטיידו במפה ובהרבה סבלנות), התחלנו את הערב עם קוקטייל אישי משובח (דרך טובה להשכיח את העובדה שסוף השבוע נגמר), והאזנו לדבריה הנרגשים של מירלה אפלקר, שהודתה בחום לאורחים שהגיעו והבטיחה לנו חוויה שלא נשכח. את מרבית העניין תפסו הסלבריטאים שהופיעו לאירוע כגון ארנון צדוק, חיים צינוביץ',וברי סחרוף, אשר עורר עניין מיוחד אצל הצלמים וגם אצל כותב שורות אלו.

מלצרית אלמונית בשם עידית אורגד פתחה את החלק המוסיקלי של הערב בשירה הנוסטלגי של גלי עטרי, "דרך ארוכה", אשר ריגש את כל יושבי השולחן הרעבים, ואולי חזינו לראשונה "בכוכב נולד" הבא, גם נינט טייב כזכור, התחילה כמלצרית.

אבל באוכל עסקינן, והיה כאמור לא מעט. במנות הראשונות זכינו לטעום סוכריות פילו ממולא כבד בברנדי משובח, וגלילת אורז באגוזים על מצע רוטב ויין, ששיחק תפקיד מרכזי בערב זה, תודות גם למלצרים האדיבים שדאגו להשקות כל כוס ריקה ביין משובח ומשמח לבב אנוש.

במנה העיקרית בלטו שיפודי כבד אווז על תרד בליווי ריבת בצל, ופירמידת צלעות טלה אשר הוגשה עם רוטב צימיצורי ונתנה חשק של עוד.גם השעה המאוחרת לא גרמה לאורחים להוריד את עיניהם מהאוכל שהוגש בצורה מצומצמת, ובפרקי זמן ארוכים מדי, אותם ניצלו האורחים להאזין ללהקת "החפוז המיכני", או לשאוף אויר צח ולהחליף משפט עם סחרוף כדי שיהיה מה לספר מחר בעבודה.

לקינוח כבר לא הספקנו להגיע (בכל זאת, מישהו צריך להחזיר את הדייט הביתה), אבל מספרים לנו שההנאה הרבה המשיכה עם פנקוטה ברוטב פירות יער, שטרודל תפוחים וגלידת וניל, מרק פירות קר ופרפה חלבה. התענוג נמשך כאמור עד 3 לפנות בוקר, שעה רעה לצבור קלוריות, אבל עברנו בהחלט חוויה מענגת וטעימה, דרך נהדרת לפתוח שבוע חדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר