ויסוצקי בקמפיין חדש לקידום משקאות אייס-T בהשקעה של 3 מיליון ₪

בעוד בעבר שווק התה הקר כמשקה קל, צעיר ונועז, הרי בקמפיין החדש מוסיפה ויסוצקי את הערכים המזוהים עם המותג: אייס T הינו תה קר, מרענן המגיע מהטבע עם יתרונות בריאותיים

ויסוצקי יצאה בקמפיין חדש לקידום משקאות אייס-T בהשקעה של 3 מיליון ₪. הקמפיין מבוצע באמצעות יהושע TBWA, תחת הסיסמא: "The cool side of tea".

בעוד בעבר שווק התה הקר כמשקה קל, צעיר ונועז, הרי בקמפיין החדש מוסיפה ויסוצקי את הערכים המזוהים עם המותג: אייס T הינו תה קר, מרענן המגיע מהטבע עם יתרונות בריאותיים.

בסרטון מודגשים יתרונות התה כמוצר טבעי, באמצעות המחשת קטיף התה בשדות תה ירוקים ופסטורליים במזרח הרחוק, בהם קוטפים עמלים בקפידה על הקטיף העדין, תוך שימת דגש על הרצינות התהומית שמושקעת בפעולה זאת.
במעבר חד עוברת המצלמה מהשדה לעולם הצעירים, המתאפיין באווירת כיף והשתחררות.
הסרט יוצר חיבור בין עולם המשקאות הקלים לעולם התה האיכותי, ומציג את הניגוד בין שניהם.

קרדיטים:
מנהל אסטרטגיה: ניסים מויאל
מנהל קריאייטיב: יאיר וייס
מנהלת לקוחות: פנינה פישר
סופרוויזרית: עינת הלפמן
תקציבאית: חגית שגיא
קופירייטר: אלון חדד
ארטדיירקטור: שרון סולימן
פלנר: יוני להב
במאי: אביב מערבי
מפיקת משרד: פנינה שגב
חברת הפקה ישראלית: שושי ואודי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר