ויסוצקי יוצאת בקמפיין לשינוי תדמית התה ומיצובו

החברה טוענת להשקעה של 5 מיליון ש"ח סביב השקתטעמים בסדרת The LEAVES COLLECTION : חליטת פנקוטה תות, תה טראפלס שוקולד

קבוצת ויסוצקי, יצרנית התה הגדולה בישראל, יוצאת בקמפיין פרסום במהלך לביסוס קטגוריית התה בעולמות הההנאה והעונג, הכולל השקת ארבעה טעמים חדשים בסדרת הפרימיום, 'The LEAVES COLLECTION' – חליטת פנקוטה תות, חליטת קרם לימונית, תה טראפלס שוקולד, ותה אמרטו שקדים. 

קמפיין הפרסום, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, יבוצע בהשקעה של 5 מיליון ש"ח.
הקמפיין, יכלול פעילות מדיה ענפה, בין השאר סדרת סרטוני פרסומת בטלוויזיה, קמפיין דיגיטלי, מודעות הכוללות דוגמיות תיונים במגזינים ועיתונים, ופעילות אינטראקטיבית ברשת החברתית Facebook, במסגרתה יוזמנו הגולשים אל "עץ הפינוקים" של 'ויסוצקי' על מנת לשתף ברגעים קטנים והנים שהם חווים ולזכות בפרסים.

בויסוצקי אומרים כי ייחודו של הקמפיין החדש בשפה תקשורתית חושנית וסקסית, השונה ממה שהיה נהוג עד כה בקטגוריית התה: סדרת סרטוני הפרסומת שמה דגש על חוויית צריכה זוגית, רומנטית ומהנה של הטעמים החדשים, עם פרסומת מציגה זוג בבניין מגורים המתענג על רגע של הנאה עם כוס תה של ויסוצקי. על מנת לסחוף את כל הבניין לחווית הההנאה והעונג, מעביר הזוג בדרך מקורית, את הניחוחות, הטעמים והארומות הייחודיות של התה, וכשהן עולות בהדרגה לכל קומות הבניין, הן מעוררות את יצרי שאר הדיירים.

את הקמפיין מלווה שיר מקורי –"Gentle Moments"- שנכתב במיוחד עבור הקמפיין ע"י תומר בירן ויעל חיים, ומעביר את התחושה של הרגעים המהנים והמענגים הגלומים בעת שתיית התה.

קרדיטים:
צוות ויסוצקי:
סמנכ"ל שיווק ויסוצקי: שרון הראל
מנהל תחום ויסוצקי: דרור שילה
מנהלת מותג ויסוצקי: דגנית אשד-פרישקו

צוות יהושע TBWA:
סמנכ"ל קריאייטיב: עידו קריב
סמנכ"ל אסטרטגיה: ליאור ארן
מנהל קריאייטיב: עמית סטולר
צוות קריאייטיב: תומר פולישוק, איציק הרוש
סמנכ"ל לקוחות: עינת הלפמן
סופרווייזר: רעיה גלעדי
תקציבאית: רונית מנהיימר
במאי: אורי שיצר
הפקה: עמנואל רז
חברת הפקה: שושי ואודי
יחסי ציבור: שטרן אריאלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר