ויסוצקי מעודדת שימוש בשקיקי התה להכנת משקה קיצי קר

קבוצת ויסוצקי יוצאת במהלך שיווקי לעידוד השימוש בשקיקי התה גם בתקופת הקיץ, תחת הכותרת: 'טעים גם קר'

קבוצת ויסוצקי יוצאת במהלך שיווקי לעידוד השימוש בשקיקי התה גם בתקופת הקיץ, תחת הכותרת: 'טעים גם קר'. החברה תשקיע במהלך כ- 750,000 ₪, והוא יכלול פעילויות בנקודות מכירה בפריסה ארצית, חסויות בטלוויזיה ועוד.

המהלך השיווקי יתמקד ביתרונות משקה התה הקר להכנה בבית, על פני משקאות אחרים, במיוחד בפן הבריאותי והתזונתי. כמו-כן הוא יחשוף את קלות ההכנה של תה קר בבית, את מגוון השימושים הרחב ההופכים אותו למרווה ומרענן ואת מגוון הטעמים שמציעה ויסוצקי ומתאימים להכנת תה קר.

לדברי אורלי חרש, סמנכ"ל שיווק בויסוצקי: "אולי רבים יראו זאת כמשימה בלתי אפשרית, אבל אנו נחושים לחנך את השוק לצריכת תה גם בקיץ ואנו מתכוונים להרחיב את השקעתנו בנושא".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר