ויסוצקי מרחיבה את סדרת התה הירוק: תוספת מרווה ותה ירוק ארל גריי

עלי המרווה המגיעים מהגליל מביאים איתם סגולות מרפא. בשל הניחוח המבושם משמשת המרווה כתבלין למשקאות ומאכלים. שילוב של המרווה בעלת טעם המיוחד עם טעמו של התה הירוק, יוצרים משקה בעל ניחוח טבעי ומעודן

ויסוצקי מרחיבה בימים אלה את סדרת התה הירוק עם שני טעמי תה ירוק חדשים בעלי רכיבים טבעיים: תה ירוק בתוספת מרווה, ותה ירוק ארל גריי.

תה ירוק בתוספת מרווה
עלי המרווה המגיעים מהגליל מביאים איתם סגולות מרפא. בשל הניחוח המבושם משמשת המרווה כתבלין למשקאות ומאכלים. שילוב של המרווה בעלת טעם המיוחד עם טעמו של התה הירוק, יוצרים משקה בעל ניחוח טבעי ומעודן.

תה ירוק בתוספת ארל גריי
ארל גריי הינו אחד מסוגי התה הנפוצים בעולם, העשוי ממיצוי פרי הברגמוט ממשפחת ההדרים. ממיצוי זה מופק שמן ארומטי המעניק טעם וניחוח.
השילוב בין מיצוי הברגמוט לבין התה הירוק והבריא, יוצר משקה מבושם בעל טעם עשיר ועמוק.

מחקרים רבים נערכו על התה הירוק חידדו את הקשר שבין שתיית תה ירוק ותרומתו לאורך חיים בריא ומאוזן. עלי התה הירוק נקטפים צעירים ומיובשים באופן טבעי ולכן שומרים על איכותם הייחודית והטבעית.
התה הירוק עשיר באנטיאוקסדנטים, מכיל רכיבים טבעיים בלבד ואפס קלוריות.

סדרת התה הירוק מבית ויסוצקי מכילה רכיבים טבעיים וללא קלוריות,
מוצרים נוספים בסדרה: תה ירוק עם לואיזה ולימונית, תה ירוק נענע, תה ירוק סיני קלאסי, תה ירוק עם יסמין, תה ירוק עם לימון ודבש, תה ירוק עם לואיזה וג'ינג'ר, תה ירוק עם פירות יער ופסיפלורה, תה ירוק עם תפוח וקינמון, תה ירוק עם הדרים, תה ירוק עם מנטה ותה ירוק עם פסיפלורה.

מחיר מומלץ לצרכן: 21.90 ש"ח
להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות הפרטיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר