זה זז במטבח: אביזרים לראש השנה תש"פ-2019

אם אתם רוצים לחתוך ירקות, פירות, גבינות ואגוזים, פומפייה מסתובבת רב תכליתית זו של Bpatent מיועדת לכם
לקראת חגי תשרי המטבח הוא מוקד ההכנות והעשייה בכל בית. אחרי הקניות צריך לבשל ולשם כך צריך להתחדש בכלים ואביזרים. אחדים מהם מוצגים כאן

סוטאז' של ARCOSTEEL והשף מאיר אדוני

אל ליין הכלים שנוצר בשיתוף פעולה בין החברה לבין השף, מצטרף  מוצר חדש שהושק לקראת החגים. מדובר בסיר סוטאז' בגודל 32 ס"מ, אשר בדומה למוצרים קודמים בסדרה עשוי משלוש שכבות של ציפוי דמוי אבן, המונע הידבקות. הסיר משלב מכסה עשוי מזכוכית מחוסמת עם פתח לשחרור אדים, הוא מתאים לכל סוגי הכיריים ונמכר עם ספרון ובו 12 מתכונים של אדוני. במבחן הניסיון הוא ענה על כל הציפיות שלנו – בפן הפרקטי הוא מאפשר בישול אחיד, והציפוי שלו אכן מאפשר שימוש מופחת בשמן. בפן הוויזואלי הוא נאה, כך שאפשר להגיש אותו ישירות לשולחן. כדאי לדעת שהוא מתאים גם לתנור בטמפרטורה של עד 180 מעלות, וקל לנקותו במדיח כלים. המחיר 299 שקלים. להשיג בארקוסטיל קיטצ'ן, DOMO וחנויות כלי בית.

פומפייה מסתובבת רב תכליתית של Bpatent

אם אתם רוצים לחתוך ירקות, פירות, גבינות ואגוזים, אז המוצר הזה מיועד לכם. הוא כולל שלושה סכינים לחיתוך וגירוד: סכין פרוסות שבעזרתה ניתן לחתוך גזר, קישוא, זוקיני, בטטה, מלפפון, גבינה צהובה ותפוחי אדמה; סכין מגרדת גסה, בעזרתה ניתן לגרד תפוחי אדמה להכנת לביבות, קישואים לפשטידות, עגבניות לרסק, וגבינה צהובה להכנת פיצה; וסכין מגרדת דקה, המיועדת במיוחד לאפייה ובעזרתה ניתן לגרד אגוזים, שקדים, בוטנים, ביסקוויטים, פרמז'ן ועוד. היתרון של המוצר טמון בכך שהוא קל לשימוש, אחרי שמצמידים אותו כהלכה למשטח העבודה, וכל סכין נותנת את מה שהיא מבטיחה. הפומפייה טובה למי שאין לו מעבד מזון, שכן מעבד מזון יעשה זאת בצורה מהירה ויעילה יותר (ובעיקר, ללא שימוש בכוח הפיזי שלנו). אבל אם אין לכם ואתם רוצים קצת יותר פונקציות חיתוך, הפומפייה הזו תיתן לכם מענה. המחיר 149 שקלים. להשיג בספייסז, 4chef ורשתות נוספות, וכן באתר.

מחבת מסדרת KingStone של סולתם

צילום גל בן זאב
צילום גל בן זאב

החברה השיקה סדרה חדשה של מחבתות וסירים, העשויים מאלומיניום בתהליך יציקה רב שכבתי. זאת במטרה לספק כלים חזקים, עמידים, ובעלי יכולת של פיזור חום אחיד. הסירים משלבים מכסה עשוי זכוכית מחוסמת עם חור לוויסות האדים; וגם המכסה וגם הידיות אמורים להיות חזקים יותר בהשוואה לסדרות קודמות. המחבת עצמה אינה מיוחדת ביחס למה שאנו מכירים – היא יציבה, הידית נוחה לשימוש, היא מחממת,ם באופן אחיד את האוכל, והציפוי שלה קל לניקוי.  המחיר 59.6 שקלים במקום 149 שקלים, מחיר השקה. להשיג בסולתם.

סכין של ARCOSTEEL והשף טום אביב


סכיני שף שעוצבו בהשראת יפן אינן דבר חדש עבור החברה, אבל שיתוף הפעולה עם השף טום אביב – כן חדש. עיצוב ליין הסכינים בהחלט שונה ומיוחד, גם ביחס לסכינים "יפניים" קודמים. האיכות זהה – סכין יציב, מאוזן, חד במיוחד ונוח לשימוש (אנו השתמשנו בסנטוקו 17 ס"מ, אחד מעשרה סכינים בסדרה). אגב, בתחתית כל קת סכין כתובה מילה יפנית שונה, שגם מקועקעת על גופו של השף: אהבה ((愛, חוכמה (知恵), כוח (力), תקווה (希望), אמת (純正) ועוד.  המחיר 49.9-199 שקלים לסכין, 319-799 שקלים לסטים של סכינים, לפני 20% הנחה. אחריות ל-12 שנים. להשיג בסניפי רשת ארקוסטיל קיטצ'ן, DOMO וחנויות כלי בית.

סיר מסדרת Terracotta של נעמן

צילום שירה רז
צילום שירה רז

אם אתם אוהבים את המראה הכפרי, סדרת הכלים החדשה הזו נועדה בשבילכם. היא עוצבה בהשראת כלי חרס העשויים מטרקוטה, אם כי אלה של נעמן עשויים מחומרים אחרים, ואותם כלי חרס שימשו להשראה עיצובית בלבד. הסדרה כוללת סירים, מחבתות וסוטאז'ים בגדלים שונים, שמתאפיינים בכל מה שמרבית הכלים בימינו מתאפיינים – פיזור חום אחיד, וציפוי קל לניקוי. הידיות לא היו מהנוחות ביותר שניסינו, והמראה לא התחבב עלינו במיוחד, אבל זה עניין של טעם אישי. המחיר 108-270 שקלים, להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר