זה זז במטבח לחגים

רגע לפני החגים בדקנו וניסינו מחבתות חדשות להכנת מאכלים, כמו גם אביזרים נוספים להכנת ארוחות, לחג ובכלל

רגע לפני החגים בדקנו וניסינו מחבתות חדשות להכנת מאכלים, כמו גם אביזרים נוספים להכנת ארוחות, לחג ובכלל.

תבניות של GUARDINI
ברשת הום סנטר החלו לשווק מגוון רחב של תבניות עשויות אלומיניום של המותג גרדיני. התבניות מגיעות בגדלים ובצורות שונות, כך שיתאימו למרבית צרכי האפייה הקלאסיים.
התבנית שניסינו התמודדה יפה עם החום ואפשרה את האפייה המבוקשת. היינו צריכים לשמן אותה מעט כדי למנוע הדבקויות מיותרות, וכאשר לא עשינו זאת, נדרשנו לקרצף אותה כדי להוריד את השאריות.
החל מ- 40 ₪. להשיג בהום סנטר.

ועוד מ- GUARDINI: תבניות Thermomagic
תבניות האפייה של המותג האיטלקי מיוחדות בעובדה אחת: כאשר הן חמות – מעל 60 מעלות – הצבע החיצוני מתחלף בכיתוב במספר שפות, המתריע כי התבנית חמה. טוב אם אתם מגישים תבנית חמה מהתנור לשולחן. בשאר המקרים זה פחות רלבנטי, שכן מהתנור תמיד נוציא מחבת עם כפפה או מגבת. התבנית עצמה עושה את העבודה, אם כי לאחר מספר פעמים שנדבקה מעט מהעוגה לדפנות, ונאלצנו לקרצף אותה, ירד מעט מהצבע. 99 ₪. להשיג בעדן טבע מרקט, חידושים ובחנויות כלי בית מובחרות. www.casai.co.il 

STIL ו- STABIL של איקאה
שני מוצרים חדשים ניסינו באחרונה מהרשת השבדית. הראשון הוא ווק, העשוי פלדת אל חלד ומתאים לכל סוגי הכיריים. הוא נוח לשימוש הן בזכות הידית והן בזכות המשקל הסביר שלו. פיזור החום טוב בסך הכל – גם אם ראינו טובים ממנו; והמאכלים שהוקפצו עליו נעשו במהירות טובה.
המוצר השני הוא כיסוי למחבתות וסירים, ותפקידו להגן על המבשל מפני התזות. מוצר מצוין המגיע בקוטר של 33 ס"מ, אידיאלי לכל מי שאוהב לטגן את האוכל בטרם אכילתו.
295 ₪ ל-ווק, 19 ₪ לכיסוי. להשיג באיקאה.

מחבת של Swiss Diamond
המותג השוויצרי, הנמצא בבעלות של ישראלי, מתמחה בשילוב יהלומים במחבתות וסירים. לא תראו אותם מבחוץ, אך אם תציצו על תחתית המוצרים תראו כי הם מנצנצים יותר מהרגיל. זאת הודות לגבישי יהלומים המשולבים בחומר. הסדרה כוללת 28 מוצרים המתאימים לכל סוגי הכיריים.
שימוש תכוף במחבת בקוטר 20 ס"מ שהגיעה לבדיקה, מגלה מחבת איכותית. היא עמדה יפה בכל מטלות החימום והטיגון שהעמסנו עליה, הצטיינה בפיזור חום מוצלח וכמעט ולא דרשה שימוש בשמן גם בעת הטיגון. בנוסף, האוכל עצמו לא נדבק באופן מיוחד. ידית המחבת נוחה לשימוש.
על השאלה הסופית – מה תרומתם של היהלומים לאיכות המוצר – אין לנו תשובה. רק המחיר גבוה יותר, כנראה בזכותם.
255 ₪. להשיג בחנויות כלי בית מובחרות. www.swissdiamond.co.il

BIO STONE של ארקוסטיל
החברה הישראלית השיקה סדרת מחבתות וסירים, הכוללת סירים ומחבתות בגדלים שונים. מחבת בקוטר 32 ס"מ שהגיעה לניסיון התגלתה כמחבת נוחה מאוד לשימוש. יש לה ידית נוחה לאחיזה, ציפוי מיוחד שהתגלה כעמיד בפני הידבקויות מיותרות, והרבה פחות שמן נדרש בעת השימוש. פיזור חום נכון אפשר בישול מהיר יחסית, והיא מתאימה לכל סוגי הכיריים, כולל כיריים קרמיים.
300 ₪. להשיג בנקודות מכירה. www.mil-m.com

Le Due Plus XL של מג'ימיקס
חובבי המיצים המושבעים יעריכו את המסחטה החדשה של מג'ימיקס. ה-XL אשר בשם המוצר מעיד על גודלה – ואכן, פתח המסחטה יכול להכיל בקלות תפוח עץ מבלי לחתוך אותו. עם מנוע אינדוקציה שקט ועוצמתי ומיכל פנימי גדול, אפשר לסחוט כאן כמות גדולה של פירות וירקות, עד ל-90% מהמיץ, נתון מרשים בהשוואה למקובל בקטגוריית מוצרי זו. בנוסף, אפשר לסחוט בקלות פירות וירקות שמרבית המכונות מתקשות להתמודד איתם, כולל תותים, שומר, מנגו, אבוקדו, קיווי ועוד.
המחיר גבוה, כך שהמוצר יתאים בעיקר למי ששתיית מיצים טריים היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלו, ומחפש מוצר איכותי, יעיל ואמין.
1,790 ₪, כולל אחריות לשנה על המוצר ו- 12 שנות אחריות על המנוע. להשיג ברשתות ובחנויות חשמל מובחרות.

מועך מתקפל של פרוגרסיב
הבעיה העיקרית באחסון של מועך תפוחי אדמה בדרך כלל היא באחסון שלו – הראש המעוגל מקשה על הכנסתו לחלק בלתי מבוטל מהמגירות במטבח. הפתרון של החברה האמריקאית הוא לא פחות מגאוני – מנגנון המוצר בנוי כך שבתום השימוש, הראש המעוגל מתקפל במקביל לידית, וכך מצטמצם באופן דרמטי הנפח הדרוש לאחסונו. בנוסף, המוצר עושה את עבודת המעיכה היטב והראש אינו מתקפל באמצע הפעולה, למקרה שאתם חוששים. שווה.
60 ₪. להשיג בהום סנטר, אייס וב- 1-800-300-200.

מכונת ברד של יצירה
מי שמחפש מוצר שיפעיל את הילדים יחד עם המבוגרים, יכול להסתפק בזה. מדובר בערכה להכנת ברד, הכוללת מכונה פשוטה אליה מכניסים קרח ומרסקים בעזרת ידית הפעלה ידנית. קשה לצפות מהקטנים להצליח לרסק את הקרח כולו – קחו את זה בחשבון, אך לאחר השלמת הפעולה, מקבלים משקה חביב לילדים. המכונה מגיעה עם כוסות וגביעים ואפילו מדבקות צבעוניות להדבקה ויצירה אישית על גבי הכוס/גביע. נחמד.
80 ₪. להשיג בטויס אר אס.

כף גלידה של נאופלאם
ההצלחה של המותג הקוריאני עם סדרת הכפות לגלידה היא בעיקר בעיצוב. החומר הפלסטי השקוף למחצה עם ריבוי הצבעים הקלילים, הם דרך מושלמת לרענן מוצר ותיק. גם הידית נוחה לאחיזה. מעבר לזאת, איסוף הגלידה אמנם פשוט אך ההפרדות של הגלידה מהכף עצמה הצריכה לא פעם העזרות בכף נוספת, וחבל.
29.9 ₪. להשיג בהום סנטר, אורגניק מרקט, נעמן, עדן טבע מרקט ו-ACE. www.neoflam.co.il

Pro V Juicer של WS
ערוץ הקניות מציע בימים אלה למכירה את המסחטה הידנית. זו מיועדת לסחיטת מיצים מפירות שונים, כולל תפוחי עץ, קיווי, מלונים, תפוזים, ואפילו ענבים. המבנה של המסחטה מאפשר תפעול נוח, וסחיטת המיצים – שהיא גם פונקציה של מידת הסבלנות והכוח – טובה. בנוסף לכלי אליו נשפך המיץ, הערכה כוללת כוס גדולה יחסית עם מכסה, המיועדת לשתיית המיץ לאחר הכנתו.
כיאה למוצר מערוץ הקניות, הוא מגיע ובתוכו 4 מוצרים לחיתוך מיוחד של פירות, בהם סכין חיתוך בצורת גלים, סכין בצורת ספירלה, וכף דו צדדית להוצאת גרעינים. התוספת חביבה, אם כי קשה להאמין שרוב האנשים ישתמשו בה.
275 שקל ב-5 תשלומים, 29 שקל דמי משלוח. להשיג בטל' 1-800-2100-21 או ב-2100*.


אביזרי אירוח של ניקול
החברה השיקה לקראת החגים סדרה חדשה של מפות, מפיות ותבניות אפייה חד פעמיות. החברה חילקה את העיצובים ל-3 קטגוריות – כפרי, קלאסי ואורבני – ויצרה לכל סגנון את המוצרים בעיצוב הרלבנטי. כך תוכלו למצוא מפה ותבניות אפיה המעוצבות בהשראת טרנד הנקודות בגווני ורוד פוקסיה, ורוד בייבי ואדום; מפת גן משובצת בגווני ירוק-לבן בעיצוב רטרו; מפה בהדפסי פרחים עדינים, מפיות בצבעים חלקים ועוד. רק לבעיית איכות הסביבה לא נמצא הפתרון.
6-15 ₪. להשיג ברשתות השיווק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר