זה זז במטבח 13

במטבח של שחר זזו החודש: קומקום 1 ליטר, כוסות שתייה, אוחזי סירים, קנקן סינון מים, רשת הפשרה וניקוז, סכין שף, שעון טיימר

קומקום 1 ליטר של יונדאי
הקומקום החדש של הענקית מהמזרח הרחוק, מיועד להרתחה של ליטר מים אחד בלבד. העובדה הזו הופכת אותו לקטן יותר, אידיאלי למי שהמטבח שלו קטן, ובכלל לצרכנים מצומצמים של שתייה חמה.
הוא נוח לשימוש, עם מתג מואר להפעלה ורשת המסננת את המים לפני מזיגתם. רק בכל הקשור למשך ההרתחה, יש מהירים ממנו ולפיכך חסכוניים ממנו.
89 ₪. להשיג בחנויות חשמל מובחרות.

כוסות שתייה של פלורליס
הליין חדש של כוסות שתייה שהחברה החלה לייבא ארצה, כולל כוסות בעיצובים וגדלים שונים. זו שבתמונה היא כוס גדולה למדי, שתתאים לבעלי כפות ידיים גדולות. היא עשויה זכוכית עבה יחסית, בעיצוב המדמה תנועה של מים בתוך דפנות הכוס. הודות לצבעי הטורקיז והכחול, היא כוסות קלאסית לקיץ.
27-34 ₪. להשיג בחנות הדגל, שד' היובל 14, נחלת יהודה, ראשל"צ, ובנקודות המכירה.

אוחזי סירים של Dish Wish
החברה שהחלה את דרכה עם משטח ייבוש נוח במיוחד, מרחיבה את קו המוצרים לטובת אוחזי סירים. הם אמנם עשויים אריג עבה דיו כדי למנוע מהחום לפגוע בכפות הידיים שלנו, ואף שומרים על הקו העיצובי המאפיין את כל מוצרי החברה, אך אנו מעדיפים מוצרים דומים בעלי צורת כפפה, אליה ניתן להכניס את היד. מוצרים שיש לאחוז בהם עם היד ואז לתפוס את הסיר, פחות יעילים. גם רצועת הבד המאפשרת להשחיל פנימה שתי אצבעות לאחיזה נוחה יותר, לא מספקת את מלוא הצורך.
29.9-34.9 ₪. להשיג בנקודות המכירה. www.dishwish.biz

אלאמריס מטר של בריטה
סדרת קנקנים חדשה יצאה לשוק תחת המותג הידוע לסינון מים בייתי. סדרת הקנקנים, שניים מהם צרים בנפח של 2.4 ליטר ואחד גדול בנפח של 3.5 ליטר, כוללים מד חכם. תוך התבססות על בחינת כמות המים המסוננים, רמת האבנית במי הברז וזמן השימוש, הוא מסוגל להתריע ביתר דיוק מתי צריך להחליף את הפילטר.
ניסינו אותו למשך מספר שבועות, ואכן נראה כי ההתרעה מגיעה בזמן. חוש הטעם שלנו יודע להבחין מתי עבר זמן רב ממועד החלפת הפילטר הרצוי, ואילו המד הנוכחי ידע להתריע במדויק מתי הזמן הזה הגיע.
159.9 ₪. להשיג ברשתות השיווק, DIY, פארמים וב- 1-800-300-100.

רשת הפשרה וניקוז של Lekue
מבין שלל הגאדג'טים המבטיחים לשפר את איכות השימוש שלנו במטבח, לזה יש מקום של כבוד באמצע. מדובר ברשת עשויה סיליקון, המתלבשת על צלחות וקערות. כך ניתן לסנן בקלות מים מסלט או לחילופין להפשיר בשר על צלחת, ולמנוע מגע בין הנוזלים לבשר עצמו.
זה פתרון חכם, שכמו כל גאדג'ט, פותר בעיה ויוצר חדשה, שכן מתווסף עוד פריט שיש לרחוץ אותו. בעלי מדיח כלים לא ירגישו בכך, כמובן.
115 ₪. להשיג בסניפי רשת DOMO ו-DM.

סכין שף של מיטבר
רשת מסעדות הבשר, בעלת הסניפים בתל אביב ובהרצליה פיתוח, מציעה ללקוחות שלה אפשרות לרכוש את הסכין הזה. מדובר בסכין שף טובה למדי, באורך 8 אינץ', המסוגלת להתמודד בהצלחה עם צרכי הבשלנים הממוצעים. אין מדובר בסכין יוקרתית – הן ברמת האיכות והן ברמת המחיר, אך היא נותנת תמורה טובה מאוד למחירה הנוח.
90 שקלים, 50% הנחה לחברי מועדון. להשיג בסניפי הרשת.

טיימר שיש של פלורליס
המיוחד במוצר החדש הוא קודם כל העיצוב. אחרי הכל, שעון ולצידו טיימר הוא פריט שיש למצאו בחנויות מטעם יצרנים שונים ובצורות שונות. אך העיצוב הצבעוני, עם קריצת רטרו ברורה, הופך את זה דווקא לפריט חביב למדי. השעון והטיימר, כל אחד בנפרד, עושים טוב את העבודה שלהם, והטיימר עצמו נוח לשימוש.
64 ₪. להשיג בחנות הדגל, שד' היובל 14, נחלת יהודה, ראשל"צ, ובנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר