זה זז במטבח 3

החודש בדקנו וניסינו סיר משוכלל, כלים חד פעמיים מסיבי במבוק, מספריים לחיתוך חסה, משטח חיתוך דו צדדי, ושקיות צלייה

WIKOOK של Tefal
יצרנית כלי הבישול השיקה סיר חדש. עד כה נשמע סטדרטי בהחלט, עד שמבינים כי אין מדובר בסיר רגיל. ראשית, הוא יכול לשמש הן כסיר רגיל והן כסיר לחץ, הודות לאופן בו הוא בנוי. אם בוחרים להשתמש בו לבישול מהיר תגלו כי הוא אכן מזרז את משך הבישול של התשבילים השונים. אך בשונה מסיר רגיל, ניתן לפתו חאת המכסה תוך כדי הבישול כדי לטעום את התבשיל.
יתרון נוסף נובע מממדי הסיר – 33 ס"מ גובה ו- 22 ס"מ קוטר – כך שקל לאחסנו. נפחו עומד על 4 ליטר ויש לו ציפוי איכותי ועמיד כך שקל לנקותו.
בסיכום: סיר איכותי לכל מטרה, השווה את ההשקעה.
699 ש"ח. להשיג בחנויות מובחרות למטבח וכלי בית.

כלים חד פעמיים של Eatware
השימוש בכלים חד פעמיים גורם נזק בלתי הפיך כמעט לסביבה בה אנו חיים, בממדים גדולים יותר מכפי שאנו מבינים. לפיכך זה משמח כי חברת מיטב החלה לשווק את הכלים של Eatware. הכלים עשויים מסיבי במבוק, שקצב התחדשותו מהיר במיוחד, והם מתכלים בטבע תוך פרק זמן סביר, ביחס לכלים עשויים פלסטיק. הכלים – החל מצלחות קטנות ועד מגשים – ניתנים לשימוש בתנור, במיקרוגל, ואפילו להקפיא בעזרתם.
הכלים עמידים במיוחד, צבעם בהיר, ובמקרים מסויימים אפילו ניתנים לשטיפה ולשימוש חוזר.
מ-7.5 ש"ח ל-25 יחידות של צלחות קטנות ועד 19.5 ש"ח ל-25 יחידות של מגשים מלבניים.
להשיג בחנויות המפעל, רחוב סלמה 160 ת"א, אברבנל 23 בני ברק, המצודה 23 אזור.

מספריים לחיתוך חסה של CHEF'N
הגאדג'ט הזה אינו חדש, ובספק אם הוא גם נחוץ. הוא נמכר כבר מספר שנים בחנויות המתמחות, ובאחרונה הגיע גם לרשת ששת. הוא מיועד, כאמור, לחיתוך חסה, והיתרון שלו בחומר ממנו הוא עשוי – פלסטיק. הווה אומר, הוא לא קורע את את עלי החסה בזמן החיתוך, וכך נמנע המגע שלהם עם החמצן שבאוויר המביא להשחרת החסה.
המספריים נוחים לשימוש בסך הכל, קלים לניקוי ,ומיועדים לשימוש גם לשמאליים. עד כמה הם באמת נחוצים? רק אם אתם צרכנים כבדים של חסה, וקפדניים על המראה שלה בזמן ההגשה.
25 ₪. להשיג בסניפי הרשת.

משטח חיתוך דו- צדדי של קיצ'נאייד
משטחי חיתוך לא חסרים בשוק, אך משטחי חיתוך איכותיים קשה למצוא. החדש של קיצ'נאייד נכנס בדיוק להגדרה זו. הוא דו-צדדי, מיועד לחיתוך כל דבר, מבשר ועד לחם, ועשוי מתרכובת Polypropylene המבטיחה לשמור על חדות סכין החיתוך ולמנוע ספיגת ריחות המזון.
אחרי שימושים תכופים גילינו שאכן כך – קל לחתוך עליו, ועם זאת לא נראה שחדות הסכין נפגעת. רצועות הסיליקון משני צידיו מצליחות למנוע את תזוזתו, ובנוסף קל מאוד לנקותו.
המחיר גבוה, אך שווה להשקיע.
מוצע בצבעי לבן-אדום, לבן-כחול ולבן-שחור. 169 ש"ח.
להשיג במרכז קיצ'נאייד במתחם מלון מנדרין, צומת גלילות.

שקיות צלייה של ניקול
ניקול נכנסה גם לתחום שקיות הצלייה, ומשיקה מארז של 10 שקיות בגודל 38X25 ס"מ. הן מיועדות לצלייה של בשר, וניתן להשתמש בהן גם בתנור וגם במיקרוגל, כך לדברי החברה. כדי להקל על הפעולה האחרונה, במארז יש 10 סוגרים מיוחדים המתאימים את השקית לשימוש במיקרוגל.
אנחנו ויתרנו על הניסיון – בשר טוב נצלה יותר טוב בתנור. שם תפקדו השקיות היטב, ועזרו ליצור את הבשר שרצינו.
10 ש"ח ל-10 שקיות. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר