זה זז במטבח 39 לקראת פסח

גם השנה בדק שחר לקראת חג הפסח, שורה של מוצרים ואביזרים שנועדו לעשות את החיים במטבח קלים יותר. האם הם מצליחים? לפחות חלקם עושים זאת בהצלחה. העיקר שיהיה חג שמח

גם השנה בדק שחר לקראת חג הפסח, שורה של מוצרים ואביזרים שנועדו לעשות את החיים במטבח קלים יותר. האם הם מצליחים? לפחות חלקם עושים זאת בהצלחה. העיקר שיהיה חג שמח.

EGG MASTER
פטנט ישראלי הביא לעולם את המכשיר הזה – מכשיר חשמלי להכנת מאכלים שונים. אופן הפעולה שלו פשוט: מכניסים את הרכיבים לתוך המכשיר – יש חוברת מתכונים מצורפת; ולאחר מספר דקות מקבלים את המנה מוכנה בצורה של גליל.
אנחנו אימצנו אותו להכנה של חביתות ופריטטות, והצורה הייחודית שנותן להן המכשיר, הפכה אותן ליותר אטרקטיביות בעיני הילדים.
אם פועלים עם חוברת המתכונים, ניתן להכין איתו גם מאפים שונים, אבל גם אם תסתפקו בחביתות כמונו, זה כדאי.
את המוצר קל יחסית לנקות, והוא מגיע עם מברשת ניקוי וחמישה שיפודי עץ להכנת המאכלים. אפשר לבחור בין צבעי לבן, אדום או כחול. אידיאלי למשפחות.
139 שקלים. להשיג בנעמן, הסטוק, פור שף, קוק אנד בייק, לגעת באוכל, וקוק סטור, וב- www.egg-master.co.il.

WOOD של נעמן
סדרת מחבתות חדשה זו משלבת ידית עשויה עץ, ההופכת את המחבתות הללול מתאימות מאוד למטבח המעוצב בסגנון הכפרי, ומכאן גם השם שהן קיבלו. הסדרה כוללת שלוש מחבתות טיגון, מחבת גריל ומחבת ווק, כולן עשויות מיציקת אלומיניום עם ציפוי Non stick.
אנו ניסינו את מחבת הגריל, שהתבררה כנוחה מאוד לשימוש – החום מגיע במהירות לכל חלקי המחבת, ולאחר שמסתיימת ההכנה ומגיע שלב הניקוי, זה נעשה בקלות יחסית. הידית נוחה לשימוש, והעץ מצליח לבודד את החום, וכך ניתן לעבוד ללא כפפות. כל הכלים מתאימים לכל סוגי הכיריים.
229-299 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.
צילום: שירה רז

Sumo Santoku של Arcosteel
עם 17 ס"מ אורך ו-6.5 ס"מ רוחב, העובדה שסכין זו קיבלה את השם סומו מוצדקת בהחלט (למרות שצורתה מלבנית ולא עגולה). זו סכין גדולה וכבדה יחסית, שלא בהכרח קל להשתמש בה. אבל מי שיכול לממדים שלה, ייהנה מסכין מצויינת לחיתוך של בשר, דגים וירקות, הודות ללהב חד הנשמר כך לאורך זמן, כמו גם ידית הבנויה נכון לשימוש ממושך.
199 שקלים, 149 שקלים במבצע. להשיג ב-Arcosteel Kitchen.
צילום יוסי פונס

סירי שיש של קוצ'ינה מיה
ציפוי השיש הולך ומתפשט בתחום כלי המטבח, וכעת הוא מגיע גם לסדרה חדשה זו של סירים ומחבתות. בחברה מבטיחים כי אין בסיר PFOA, עופרת או קדמיום, אך כן יש ציפוי המשלב בתוכו שיש ואיכויות של נון סטיק.
אנו ניסינו את אחד הסירים מהסדרה, שענה על כל הציפיות שלנו – ציפוי נון סטיק יעיל שאפשר שימוש מצומצם בשמן וניקוי קל, והולכת חום טובה לכל חלקי הסיר. העדרם של אותם רכיבים שצויינו, היא נקודת זכות נוספת למוצרים אלו, כמו גם ההתאמה לכל סוגי הכיריים. הם אמנם לא בהכרח מתעלים על המתחרים בתחום, אבל נותנים תמורה טובה לכסף.
140-405 שקלים. להשיג ברשתות ובחנויות כלי בית ונוי.
צילום עדי קראוס

ARBEL – ארבל – של סולתם רדד
לכלי בישול העשויים נירוסטה שני מאפיינים ברורים – הם יפים מאוד, ופחות יעילים למי שאינו משתמש בהרבה שמן בבישול, שכן אז האוכל עלול להידבק לתחתית הסיר.
אם זו אינה המכשלה שלכם, דעו כי הסדרה החדשה כולל מחבתות וסירים בכל הגדלים, ויש הבטחה לכלים חזקים במיוחד הודות לטכנולוגיית הייצור, המשלבת שכבת אלומיניום בין שתי שכבות של נירוסטה.
הולכת החום אכן טובה בסיר אותו ניסינו, ולהפתעתנו הידיות אכן לא התחממו, כפי שמבטיחה החברה. גם סדרה זו מתאימה לכל סוגי הכיריים.
159.9-499.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

קופסאות וואקום של סטאטוס
חברת אופק חדש החלה לשווק בישראל את קופסאות הוואקום הללו. המאפיין המיידי שלהן נמצא בכך שאת האוויר שואבים מתוך הקופסה בעזרת משאבה מיוחדת. השאיבה נעשית בקלות, והוואקום מושלם – הקופסה לא נפתחת מעצמה ונשמרת כך גם לאורך זמן במקרר.
עובדה זו מאפשרת לשמר בקופסאות אלו מזון לאורך זמן, כולל מזון טרי ומבושל שאורך החיים שלו מתארך בזכות זאת. עוד נקודה חיובית ביחס לסדרת מוצרים אלה: כל הקופסאות נטולות BPA, ויש להן מנגנון מכני המאפשר לסמן את מועד האחסון. כולן מתאימות גם להקפאה, למיקרוגל ולמדיח הכלים.
89-179 שקלים ל-0.5-4.5 ליטר. להשיג באופק חדש ובנקודות מכירה נוספות.

מתוקתקת של קורטיקו
שם מפתיע זה ניתן לקופסת אחסון חדשה של חברת קורטיקו, המיועד לאחסון של מזון – אולי כי היא נסגרת בלחיצת תקתוק? או שכאשר המזון בתוכה, המקרר נראה מסודר ומתוקתק?

היא מגיעה במספר צבעים – שקוף, ורוד או כחול – ולכולם אותם המאפיינים: נפח של 650cc, אטימה טובה השומרת את הנוזלים בתוך הקופסה, היא נעימה לעין וקל לשטוף אותה. החסרון היחיד הוא בנפח, המתאים למנות אישיות – אנו מחכים להשקה של קופסאות גדולות יותר. 

24.9 שקלים. להשיג בנקודות המכירה.

לדף הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר