זה זז במטבח 9

במטבח זזו החודש מספר מוצרים ואביזרים, החל ממגש חד פעמי, דרך מארז לחטיפים, מעבד מזון לעולם ה- raw food, סיר תרמוס, וטוסטר בעיצוב שונה

מגש חד פעמי של Sabert
המוצר הזה יצא לשוק לקראת ט"ו בשבט, אם כי אנו השתמשנו בו דווקא באירוח ביום רגיל, בו היינו צריכים מגש בדיוק מהסוג הזה, כלומר מגש המחולק לשישה חלקים, כך שניתן להגיש עליו בעת ובעונה אחת כמה סוגים של תקרובת.
המגש בקוטר 30 ס"מ, הוא כסוף בצבעו, ובסך הכל נוח לשימוש. הוא כאמור חד פעמי, כלומר פחות טוב אם השמירה על איכות הסביבה בראש מעייניכם.
11 ₪ ליחידה, 43 ₪ ל-5 יחידות. להשיג בחנויות המפעל של מיטב. תל אביב, רח' סלמה 160, בני ברק, רח' אברבנאל 63, אזור, רח' המצודה 23.


כדור חטיף של boon
המוצר הזה מיועד להורים לילדים. ואם נדייק, להורים הנותנים לילדיהם חטיפים, ומחפשים דרך אחסון נוחה ומדויקת בכל הקשור לכמות החטיף. כך אפשר למנוע מצבים של שקית חטיף פתוחה המאבדת מטריותה וחלק מתוכנה נזרק לפח.
הכדור עשוי פלסטיק ללא חומרים שנויים במחלוקת דוגמת PVC או ביספנול A. אפשר להכניס אליו כמות מדודה של חטיף, ואת השאר להשאיר בשקית הסגורה הרמטית בבית.
בנוסף לכל, את הכדור קל לפתוח ולילד הקטן יהיה קל להחזיקו ביד. הכדור מגיע בצבעי לבן כתום, כחול ירוק ולבן ורוד.
39 ₪. להשיג ברשת מוצצים ובחנויות למוצרי תינוקות וצעצועים.

בלנדר/מעבד מזון TNC 5000 של Vitamix
בעבר כתבנו במדור זה על מטחנת מיצים המיועדת לאותו קהל היעד אליו מיועד מוצר זה. מדובר בחובבי שיטת ה- Raw Food, לפיה אין לחמם אוכל בעת הכנתו, כדי לא לפגוע ברכיביו התזונתיים. המוצר הזה מבצע שורה ארוכה של פעולות, כולל חימום קל של מזון, הכנת תחליפי חלב מאגוזים וזרעים, לישת בצק, כותש קרח, קוצץ ירקות וטוחן בשר. הוא יעיל מאוד בעבודתו, הודות לדרגות עוצמה שונות, קנקן בנפח 2 ליטר, להבים חזקים מאוד ואפשרות ניקוי קלה יחסית. המחיר גבוה מאוד, אך יש לשער כי מי ששיטה זו עדיפה לו, יעריך את התמורה.
2,860 ₪. להשיג בטל' 1-700-70-2009 או ב- www.newhorizon.co.il.


סיר תרמוס
זוג ישראלים החלו לייבוא באחרונה את המוצר הזה. מדובר למעשה בארבעה סוגים שונים של אותו המוצר, הנבדלים זה מזה בעיצוב שלהם, כמו גם בנפח שהם מכילים. מלבד זאת מדובר באותו רעיון – סיר המשמש כתרמוס, וכך יכול לשמור על חום האוכל למשך מספר שעות. למרות השם אין להשתמש בסיר להכנת האוכל, אלא רק לשמירה על חומו לאחר הכנתו.
הוא התמודד בהצלחה עם סוגים שונים של אוכל, החל מבשר שנעשה על הגריל וכלה בתבשילים ביתיים, ובכל המקרים האוכל נשמר למשך מספר שעות. החסרון היחיד הוא המחיר הגבוה, שכן על מנת לדאוג בדרך זו לשמירת החום של ארוחה שלמה יש לרכוש מספר סירים.
89-280 ש"ח. להשיג בחנות היבואן, רח' הבנים 50, רמת השרון, בסמבירה בנתניה, כהן יצחק בכפר סבא, בערוץ הקניות וב- www.sirtermi.co.il.

טוסטר של היטאצ'י
ליין כלי החשמל למטבח של חברת הענק הגיע לישראל. הליין כולל מערבל מזון, קומקום חשמלי וטוסטר, דגם HTO-C1, אותו ניסינו. זהו מצנם מוארך, יתרון גדול למי שאוהב לאכול לחמים עגולים בעלי קוטר גדול. יש לו עיצוב מודרני מיוחד, שהופך אותו למתאים לבעלי מטבחים מעוצבים, וקצת פחות מתאים למי שהמטבח שלו פשוט במראהו.
הוא מתאים בהצלחה את מידת החום לפי סוג ועובי הלחם, ומצליח לקלות את הפרוסות במהירות וברמת אחידות גבוהה יחסית הודות לעוצמה של 1,000 וואט.
המחיר אינו זול, אך מי שהשקיע סכום גדול בעיצוב המטבח שלו, יוכל להרשות לעצמו מצנם בסכום זה.
450 ₪. המשווק: ראפ. להשיג בנקודות המכירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר