זוזוברה: מרקי ראמן – ארוחה שלמה בקערה אחת

עכשיו כשקר בחוץ, הטמפרטורות ב- zozobra עולות: אדים חמים וניחוחות אקזוטיים עולים מן המטבח הפתוח לחלל המסעדה. מרקי הראמן המוצעים ב- zozobra, מהווים חיבור אופטימלי של ציר בריא וטעים ואטריות עשירות בפחמימות, ויוצרים ארוחה מאוזנת ובריאה בקערה אחת גדולה

עכשיו כשקר בחוץ, הטמפרטורות ב- zozobra עולות: אדים חמים וניחוחות אקזוטיים עולים מן המטבח הפתוח לחלל המסעדה. מרקי הראמן המוצעים ב- zozobra, מהווים חיבור אופטימלי של ציר בריא וטעים ואטריות עשירות בפחמימות, ויוצרים ארוחה מאוזנת ובריאה בקערה אחת גדולה.

בזוזוברה מבשלים את האטריות מרגע ההזמנה באמבט מים המאפשר בישול מדויק לכל סוג של אטרייה, טמפרטורת מים קבועה, סינון מים והחלפת מים אוטומטית. הציר מגיע לשולחן חם ולא רותח בטמפרטורה ממוצעת של 87 מעלות. כל שנותר הוא לרכון לקערה, להאדים מהאדים העולים ממנה, להתענג על הניחוחות, ולהרגיש את הטעמים.

להלן סוגי הראמן השונים
מוישי סובה- תרד, אפונה, קישוא, נבטים, כרישה אצות ביצה וטופו בצי בצל ירוק (36 שקל)
טאנג'מון כתום – פטריות קלויות, שיטאקי, ביצת שליו ומנמה בציר סויה בהיר ושאלוטס(38 שקל)
ראמן עוף טריאקי- חזה עוף בגריל, מנמה, ביצה תרד ורסק צ'ילי אדום, בציר שומשום קלוי(38 שקל)
ראמן מולארד מעושן – חזה מולארד בעישון עלי תה, עלים ירוקים, בצל ירוק ונבטים בציר תבליני המזרח הרחוק (42 שקל)
פאו בו- אטריות אורז עם בקר חרוך, בצל, שורשים וציר בקר נוסח הנוי, מלוח ולימוני (40 שקל)
צ'אר סו ראמן – פילה לבן חרוך, תרד, טופו, מנמה ג'ינג'ר ובצל ירק בציר אצת ווקמה (42 שקל)
ים ים – אטריות אורז עם שרימפס וקלמרי בציר צ'ילי כהה, עשב לימון ופלפלים קלויים (55 שקל)

מסעדת "זוזוברה", הנה בר אטריות אסיאתי, שמשלב שיטות מסורתיות, חומרי גלם מעולים, ומנות מלאות טעמים שזורמות לשולחן בקצב מהיר ועל פי סדר הכנתם במטבח.

זוזוברה מגישה אוכל בריא, איכותי ובלתי מתפשר, במחיר סביר, ברמת שירות גבוהה ובסביבה חברתית נעימה ונקייה מעשן, תוך שיפור מתמיד ושימוש חיובי בטכנולוגיה מודרנית ומציעה לנכנסים בה חווית אכילה דינאמית, ואינטראקטיבית עם המקום.

משמעות השם נגזרת מפורטוגזית עתיקה – אי שקט נפשי, או הרגשתCHAOS … זה כנראה מה שקרה למגלים הראשונים של אסיה, שפגשו לראשונה אנשים מלוכסני עיניים ומטבח שונה לחלוטין ממה שהכירו. זה מה שקורה למי שמגיע לראשונה לזוזוברה ומתחבר על דרך הניגוד (שילוב מודרני של פילוסופית יין וינג) עם הרגשת רווחה ונינוחות מהאוכל הבריא על שלל טעמיו.

המסעדה מבוססת על תחלופה גבוהה של סועדים בכל שעות היום, משנה את אופייה בין שעות היום והלילה עיל יד השתקפויות של צבעים ותמונות על המשטחים הבוהקים שבחלל אשר תורמים לתחושת הדינאמיות של המקום. השינויים המתרחשים ללא הרף בתאורה עונים על המגמה הרווחת כיום בעולם בציפייה להשתנות, הומור וגמישות ואינם מאפשרים לסועד להישאר אדיש לחלל.

זוזוברה, בר אטריות אסיאתי
שנקר 7
בנין גב ים
הרצליה פיתוח
09-9577077
שעות פתיחה: כל יום 24:00-12:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר