fbpx

זוכה האוסקר ג'ורג' קלוני יוביל את קמפיין "נספרסו"

ג'ורג' קלוני יסתמך על סדרת טעימות ממושכת שהוא ערך, תוך מסע חווייתי בטעמי הקפה הייחודי של נספרסו וימליץ למעריציו על הטעמים העדיפים
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

ג'ורג' קלוני, חתן האוסקר לשנת 2006, יוביל את קמפיין הפרסום של נספרסו באירופה בשנה הקרובה. הקמפיין יתחיל בחודש אפריל.

ג'ורג' קלוני יסתמך על סדרת טעימות ממושכת שהוא ערך, תוך מסע חווייתי בטעמי הקפה הייחודי של נספרסו וימליץ למעריציו על הטעמים העדיפים.

בוטיק זהה בעיצובו, בניהולה של נספרסו ישראל, מצוי בכיכר המדינה בתל-אביב.

במועדון נספרסו ישראל יש כיום כ-30,000 חברים. הסניף הישראלי פועל כשלוחה ישירה של "נסטלה נספרסו" הבינלאומית.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה