זוכה האוסקר ג'ורג' קלוני יוביל את קמפיין "נספרסו"

ג'ורג' קלוני יסתמך על סדרת טעימות ממושכת שהוא ערך, תוך מסע חווייתי בטעמי הקפה הייחודי של נספרסו וימליץ למעריציו על הטעמים העדיפים

ג'ורג' קלוני, חתן האוסקר לשנת 2006, יוביל את קמפיין הפרסום של נספרסו באירופה בשנה הקרובה. הקמפיין יתחיל בחודש אפריל.

ג'ורג' קלוני יסתמך על סדרת טעימות ממושכת שהוא ערך, תוך מסע חווייתי בטעמי הקפה הייחודי של נספרסו וימליץ למעריציו על הטעמים העדיפים.

בוטיק זהה בעיצובו, בניהולה של נספרסו ישראל, מצוי בכיכר המדינה בתל-אביב.

במועדון נספרסו ישראל יש כיום כ-30,000 חברים. הסניף הישראלי פועל כשלוחה ישירה של "נסטלה נספרסו" הבינלאומית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר