זינק – לא ברור מה סוד המחירים הזולים, אבל כדאי ליהנות מהם

המנות העיקריות ענקיות, מה שמעלה הרהורים עצובים על תמחור במסעדות: אם זינק יכולים לתת מנות כאלה ב- 35 ₪ – מה קורה במסעדות אחרות? או לחילופין: ממה הם חיים בזינק? אולי הם יודעים סוד כלכלי של כמויות שאחרים או לא למדו או שכחו?

הפרינציפ של מסעדת "זינק" התל-אביבית פשוט: מנות ראשונות ב- 25 ₪, מנות עיקריות ב- 25 ₪, 30 ₪, או 35 ₪, וקינוחים ב- 25 ₪. לא, זו לא טעות. יש אוכל במחירים כאלה במסעדה-בר שאינה מסעדת פועלים באזור תעשייה בפרברים או בפריפריה (איפה זה?) .

זינק ממוקמת ברחוב קרליבך, מול מה שהיה עד לפני מספר ימים השוק הסיטונאי, יהפוך בקרוב לאתר בנייה של מגדלים, ועוד שנתיים יספק למסעדות באזור סועדים רבים.
"זינק" הוא הכינוי לדלפק בברים וביסטרו בצרפת, על שם מתכת האבץ מממנה עשויים הדלפקים במוסדות גסטרונומיים צרפתיים רבים גם היום, אך כאן דלפק הבר המרשים עשוי דווקא מעץ שחור כבד, תואם לשולחנות ולכיסאות הנוחים. על הקירות הרבה מראות, וברקע מוזיקת ג'ז-רוק ופנקי.

בחרנו ממנות הפתיחה (כאמור: 25 ₪) חציל בעגבניות ופרמזן – אפוי בתנור, וסלט ירקות קצוץ דק עם לבנה וזעתר.
סלט הירקות הגיע בצלחת גדולה כהר של ירקות טריים וחתוכים קטן, פשוט סלט ביתי עם שלוש ערמות לבנה – מנה מספיק לפחות לשניים. החציל בעגבניות ופרמזן הגיע בכלי לוהט היישר מהתנור. מנה יפה וטעימה מאוד.
לעיקריות ב- 35 ₪ הזמנו קבב לוקוס ברוטב עגבניות, שום ויין לבן; ושרימפס בירקות מוקפצים ברוטב תאילנדי. כל המנות העיקריות במחיר זה באות עם תוספת צ'יפס או אורז. עבור תוספת סלט ירקות תשלמו 10 ₪.
מגיעות המנות העיקריות – קודם כל ענקיות, מה שמעלה הרהורים עצובים על תמחור במסעדות: אם זינק יכולים לתת מנות כאלה ב- 35₪ – מה קורה במסעדות אחרות? או לחילופין: ממה הם חיים בזינק? אולי הם יודעים סוד כלכלי של כמויות שאחרים או לא למדו או שכחו?

בקבבוני הלוקוס מרגישים גם את הלוקוס וגם את הקבבון – הצריבה על הגריל, עם רוטב עשיר והר אורז (יש להם הרבה הרים בזינק: אורז, סלט ירקות…). השרימפס טובים מאוד: פציחים ולא מתפוררים, והירקות המוקפצים חריפים ועושים את העבודה.

ורד המלצרית החביבה מספרת לנו כי בצהרים אוכלים כאן אנשי עסקים מהאזור. בלילה הזינק הופך ליותר בר חשוך יותר, והקהל כולל משפחות, זוגות וקבוצות גדולות של חברים שבאים לאכול ולבלות.
ואם בר, אז גם המשקאות מתומחרים בזינק באופן שפוי: 25 ש"ח למגוון סוגי ויסקי, וודקה, רום, ג'ין, טקילה, אפריטיפים, אניס, ליקרים, שנפסים קפואים, ודיג'סטיפים. המשקעות הקלים ב- 9 ₪ ,וכך גם הקפה או תה מחליטה טבעית. כוס יין הבית 12 ₪.
עבור בירה מהחבית או בקבוק בירה משלמים 10 ₪ – יותר מאשר מחיר הוגן – פשוט אטרקטיבי.


השורה התחתונה כאן כדאית ביותר, עם יחס מחיר/תמורה בלתי רגיל במקומותינו. שווה.

זינק
קרליבך 29 תל-אביב
טל. 03-5615282
פתוח כל השבוע מ- 12 בצהרים עד 3 בבוקר





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר