זעפרן – מרכז לאירוח ובישול ייפתח ברעננה

זעפרן יציע את מה שנדרש לאירוח ובישול: יינות בוטיק, גבינות מחלבה, כלים מעוצבים, ספרות מקצועית, סדנאות בישול, טעימות שף ומענה מקצועי לצרכי הבישול

"זעפרן", מרכז קונספט כשר לאוהבי אוכל, אירוח ובישול, ייפתח בתחילת ינואר 2006 ברחוב התעשייה 15 ברעננה (מול קניון רננים), ויציע חוויה לחובבי בישול, אירוח ופנאי.

על פני שטח של 500 מ"ר יוצבו מחלקות מעוצבות בניהול אנשי מקצוע. "זעפרן" תציע למבקרים את מיטב התוצרת הישראלית והעולמית ומגוון מענים לתרבות האירוח והפנאי, שישדרגו את יכולות הבישול והקולינריה.

קומת הכניסה ל"זעפרן" תחולק למחלקות מתמחות:
מחלקת היין תציע מגוון יינות בוטיק ויינות ישראלים מובילים, ותנוהל ע"י איש מקצוע. למבקרים יוגשו טעימות ויוצעו הסברים לגבי יינות, זני ענבים והתאמה בין יין לאוכל.
מחלקת הגבינות תעוצב כפרומג'רי צרפתי, ותציע מבחר גבינות בוטיק במרקמים, טעמים ושלבי הבחלה שונים, וכן כל מידע מקצועי שיידרש על מנת להבין בגבינות ולבחור את הגבינה המתאימה.
מחלקות נוספות בחלל המרכזי יציעו קפה ותערובות קפה ארומאטיות מרחבי העולם, כלים וחליטות לתה, מוצרי אפייה, מוצרי איכות מתרבויות שונות, כמו מחלקה אוריינטלית עם מגוון מוצרים להכנת סושי ומוצרים ייחודיים מן המזרח, מחלקת תבלינים נרחבת של מגדל, שוקולדים וכד'.

בנוסף, יוצעו בחלל המרכזי מגוון כלים לאירוח ובישול של מיטב היצרנים מהארץ והעולם, החל ממחבתות וסירים של לה קורסט, ועד לכלי זכוכית מעוצבים של המעצב הישראלי דני קלדרון.
במהלך הביקור ב"זעפרן" ניתן יהיה לעיין במבחר ספרי בישול ומגזינים מרחבי העולם שמתמחים ביין ובגורמה, וליהנות מפינת הדגמות וטעימות, שתאויש בידי שף.

בקומת הגלריה, שבנויה עץ וזכוכית ומשקיפה מעל החלל המרכזי, יקיימו מיטב השפים סדנאות בישול ואפייה מגוונות. לראשונה בישראל, יוקמו בקומת הסדנאות עמדות מרובות שיכללו כיריים וציוד מתקדם, כך שכל משתתף בסדנא יוכל ליישם הלכה למעשה את כל שלבי הבישול. בנוסף, קומת הגלריה תכיל אמצעים למצגות ומסכי פלסמה, ותשמש לישיבות ואירועים עסקיים.

על הקו העיצובי של "זעפרן" אחראי האדריכל יואב דריאל, שיצר חלל מעוצב בסגנון ים תיכוני, בצבעי זעפרן, חום ותכלת. החלל הגדול מחולק לשדרות של ריחות, טעמים, ניחוחות, כלי בית ועיצוב.


זעפרן
רחוב התעשייה 15 רעננה
טל' 09-7465628
www.zaafran.co.il
א'-ה' בין 9:00-21:00
ו' 9:00-16:00



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר