זעפרן – מרכז לחובבי בישול נפתח ברעננה

באזור התעשיה ברעננה נפתח מרכז לחובבי הבישול בשם זעפרן בהשקעה של כמיליון דולר ומציע, בדומה ל- FOODHALLS מובילים ברחבי העולם, את כל מה שנדרש לאירוח ובישול: יינות בוטיק, גבינות מחלבה, כלים מעוצבים, ספרות מקצועית, סדנאות בישול, עמדת מטבח המאוישת על ידי שף ומענה מקצועי ומעשי לצרכי הבישול

ברעננה נפתח מרכז לחובבי הבישול בשם זעפרן בהשקעה של כמיליון דולר ומציע, בדומה ל- FOODHALLS מובילים ברחבי העולם, את כל מה שנדרש לאירוח ובישול מושלם: יינות בוטיק, גבינות מחלבה, כלים מעוצבים, ספרות מקצועית, סדנאות בישול, עמדת מטבח המאוישת על ידי שף ומענה מקצועי ומעשי לצרכי הבישול.

"זעפרן", מרכז קונספט כשר לאוהבי אוכל, אירוח ובישול, נפתח השבוע ברחוב התעשייה 15 ברעננה (מול קניון רננים) על פני שטח 500 מטר רבוע מוצבות מחלקות מעוצבות בניהול מיטב אנשי מקצוע.

קומת הכניסה ל"זעפרן" מחולקת למחלקות עם נישות שונות: מחלקת יין, המציעה מגוון של יינות בוטיק ויינות ישראלים מובילים ומנוהלת על ידי איש מקצוע. למבקרים מוגשות טעימות ומוצעים הסברים לגבי יינות, זני ענבים והתאמה בין יין לאוכל; מחלקת הגבינות מעוצבת כפרומג'רי צרפתי ומציעה מבחר גבינות בוטיק כשרים במרקמים, וטעמים שונים, וכן, כל מידע מקצועי שיידרש על מנת להבין בגבינות ולבחור את הגבינה המתאימה; מחלקות נוספות בחלל המרכזי מציעות תערובות קפה ארומאטיות מרחבי העולם, 40 סוגים של חליטות תה, מוצרי אפייה, מוצרי איכות מתרבויות שונות, כמו מחלקה אוריינטלית עם מגוון מוצרים להכנת סושי ומוצרים ייחודיים מן המזרח, מחלקת תבלינים נרחבת של מגדל, שוקולדים וכד'.

בנוסף, מוצעים בחלל המרכזי מגוון כלים לאירוח ובישול של מיטב היצרנים מהארץ והעולם, החל ממחבתות וסירים של לה קרסט, ועד לכלי זכוכית מעוצבים. במהלך הביקור ב"זעפרן" ניתן לעיין במבחר ספרי בישול ומגזינים מובילים מרחבי העולם שמתמחים ביין ובגורמה, ולהינות מעמדת הדגמות וטעימות המעוצבת כמטבח ביתי ומאוישת בידי שף. במידה והנכם מתכננים אירוע פרטי או עסקי, ניתן לפנות למחלקה מיוחדת , להשכיר ציוד לאירוח מושלם ומעוצב.

בקומת הגלריה, שבנויה עץ וזכוכית ומשקיפה אל החלל המרכזי, יקיימו שפים סדנאות בישול ואפייה מגוונות החל מהחודש הקרוב. לראשונה בישראל, יוקמו בקומת הסדנאות עמדות מרובות שיכללו כיריים וציוד מתקדם, כך שכל משתתף בסדנא יוכל ליישם הלכה למעשה את כל שלבי הבישול.

בנוסף, קומת הגלריה תכיל אמצעים למצגות ומסכי פלסמה ותשמש לישיבות ואירועים עסקיים. פרט לאירועים וסדנאות קומת הגלריה פתוחה בכל שעות היום לכל מי שרוצה לבשל ולהגיע עם אוכל מוכן הביתה מבלי ללכלך את המטבח הביתי ולשטוף כלים.

לדברי נח איזמן, מנהל המרכז, המטרה היא למקסם את החוויה של הלקוח ולהפוך אותה למעשית: "לשם כך, ניתן יהיה לפנות בכל שאלה למחלקות המתמחות, גם בטלפון. בחנות עצמה ניתן יהיה לראות, לגעת, להריח, לבשל ולטעום, לקרוא על אוכל תוך לגימת קפה מהביל, ולהינות ממבחר עצום של סדנאות ואירועים קולינאריים".

זעפרן
רחוב התעשייה 15 רעננה
טל' 09-7465628
www.zaafran.co.il
א'-ה' בין 9:00-21:00
ו' 9:00-16:00
כשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר