חברת הקפה של שטראוס בקמפיין קיר לקפה נמס עלית בטעם וניל

במבט ראשון, יראו הצופים על הקיר מיטה ענקית בה ישנים אנשים שונים. לאורך כל החלק התחתון של המיטה תהיה שמיכה שתכסה את האנשים, אשר תהיה מורכבת מכ- 50,000 דוגמיות של מנות אישיות קפה נמס עלית בטעם וניל

חברת הקפה מקבוצת שטראוס יוצאת בקמפיין לקפה נמס עלית בטעם וניל.
הפרסום יוצג על הקיר בדרך בגין פינת קפלן (מול קניון עזריאלי) בתל אביב, גובה הקיר 4.4 מטרים ורוחבו 140 מטר.

במבט ראשון, יראו הצופים על הקיר מיטה ענקית בה ישנים אנשים שונים. לאורך כל החלק התחתון של המיטה תהיה שמיכה שתכסה את האנשים, אשר תהיה מורכבת מכ- 50,000 דוגמיות של מנות אישיות קפה נמס עלית בטעם וניל.

העוברים ושבים יוכלו "לקלף" את הדוגמיות מהקיר, ולאחר שיוסרו כל הדוגמיות תיחשף התמונה במלואה ועל הקיר יופיעו כ20 סיטואציות שונות של אנשים המקיצים משנתם ומתעוררים לטעם חדש.
הכל תחת הקונספט: העיר מתעוררת לטעם חדש .

המיקום של הקיר נבחר מפני שצעירים רבים (בעיקר חיילים) עוברים ברחוב זה מדי יום. להערכת שטראוס ייחשפו לקיר פרסומי זה כ- 460 אלף איש ביום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר