חברת מ.לסר מציגה את ביצי הפרימיום של "חוות מטילות הגליל" במושב צוריאל

החווה מייצרת כ- 2 מיליון ביצים אקסטרה טריות מדי חודש מ- 100,000 מטילות. החברה נכנסת לפרויקט יזמי נוסף במרכז הארץ ומקימה לול נוסף לגידול פרגיות. צעד זה בא להבטיח את השליטה של החברה בכל שרשרת הייצור של הביצה, ומאפשר להעניק למטילה את הטיפול הטוב והמקצועי בכל שלב

חברת מ.לסר המשווקת את ביצי "חוות מטילות הגליל", מחזיקה כיום לדבריה כ- 11% משוק הביצים הארצי. "חוות מטילות הגליל" מייצרת כיום לחברה כ- 2 מיליון ביצים בחודש, זאת בנוסף לכ- 11 מיליון ביצים, אותן רוכשת החברה מחקלאים הקשורים עמה בהתקשרויות עסקיות.
שמואל לסר, מנכ"ל החברה, מעריך כי עד סוף שנת 2007 יגדל נתח השוק של החברה ויעמוד על כ- 15% מנתח השוק הארצי.
שוק הביצים בארץ כולל ייצור של כ- 125 מיליון ביצים מדי חודש.

"חוות מטילות הגליל" הוקמה בתחילת 2005 כמיזם משותף של חברת מ.לסר והחקלאי שלמה סוויסה ממושב צוריאל.
החווה משתרעת על פני 15 דונם וממוקמת על פני גבעה במושב צוריאל. החווה מבודדת ומרוחקת מלולים ומריכוזי בעלי כנף. בכך נשמר ומובטח בידוד הלול ונמנע מגע עם בעלי חיים העלולים להעביר מחלות. החווה כוללת שני לולים המצוידים במערכות שינוע מתקדמות באמצעותן מועברות הביצים בתוך הלולים, אל בית האריזה הנמצא מחוץ ללולים.
בכל תהליך הייצור ישנה התערבות מינימלית של מגע יד אדם: המערכת בלולים עצמם ממוחשבת כך שתהליכים כגון איסוף הביצים, הוצאת פסולת המטילות,
אספקת מזון ומים נעשים כולם באמצעים ממוחשבים וללא התערבות אנושית, בשונה ממרבית הלולים הקיימים במדינת ישראל.

שני הלולים בחווה נחשבים לחדשנים והמודרניים ביותר בישראל ונבנו על ידי חברת Big Dutchman האירופאית, המובילה בעולם בתחום זה. כל לול נבנה על פי המודל האירופאי תוך הקפדה על מכלול הפרטים הקטנים ביותר.
הלולים עצמם ממוזגים ומרווחים. המטילות שוהות בהם בטמפרטורה מבוקרת כל שעות היממה מה שמבטיח טמפרטורה אופטימאלית למטילה בכל מזג אויר ובכל ימות השנה.
החווה יכולה להכיל עד כ- 200,000 מטילות. כיום נמצאות בה כ- 100,000 מטילות, חלקן חומות וחלקן לבנות. בייצור מלא החווה תייצר כ-4 מיליון ביצים בחודש, לעומת כ- 2 מיליון ביצים כיום.

על מותג "ביצי הגליל"
חברת מ. לסר בחרה לבדל את המוצר משאר החברות בשם, וקראה למוצר ביצי הגליל "אקסטרה טריות". בשונה מביצים רגילות, ביצים "אקסטרה טריות" חייבות להגיע למדף המכירה בתוך 36 שעות מרגע ההטלה. רשת השיווק מחויבת להסיר את הביצים מהמדף כעבור 8 ימים בלבד, להבדיל מביצה רגילה המוסרת מהמדף רק לאחר 16 יום.
הביצים האקסטרה טריות המשווקות על ידי מ.לסר נמכרות בשני סוגים: ביצים לבנות (70%) וחומות (30%).
שני הסוגים מאופיינים בחלמון צהוב –כתום המעניק טעם וארומה משובחים. החלמון זהה בצבעו לזה הקיים במדינות כמו איטליה, צרפת, ספרד, גרמניה, ארצות הברית ועוד.
את הביצים ניתן להשיג באריזות של 20, 30 יחידות הסגורות בצורה הרמטית ואינן ניתנות למגע יד אדם עד לאחר רכישתן. בנוסף נמכרות הביצים גם במארז של 10 יחידות.


מחירים מומלצים לצרכן של "ביצי הגליל":
אריזון של 10 ביצים גודל L – המחיר: 14 ₪
תבנית של 20 ביצים גודל XL – המחיר: 24 ₪
תבנית של 30 ביצים גודל L – המחיר:32 ₪

הביצים נמכרות ברשתות השיווק המובחרות שופרסל, קו אופ, וטיב טעם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר