חגיגה של שפים וטעמים מכל אגן הים התיכון במסעדת פרנצ'סקה

ערן זינו מברקרולה יבשל עם דמלין חגיגה איטלקית-מרוקאית; סוהיל אבו נסרה ממסעדת ערבסקה יחבור אליו לחפלה מלבנון ועד איטליה; דמלין ואיציק תאג'ר מ"מאיה" יגישו ארוחה אגאית, המשלבת את המטבח הטורקי והיווני עם המטבח האיטלקי. הארוחות יתקיימו אחת לחודש ביוני, ביולי ובאוגוסט

מסעדת פרנצ'סקה האיטלקית שעל הים בראשון לציון, חוגגת שבע שנים, ולציון המאורע, שף המסעדה אופיר דמלין מארח שפים לחגיגות קולינריות מרחבי אגן הים התיכון.

ערן זינו מברקרולה יבשל עם דמלין חגיגה איטלקית-מרוקאית; סוהיל אבו נסרה ממסעדת ערבסקה יחבור אליו לחפלה מלבנון ועד איטליה; דמלין ואיציק תאג'ר מ"מאיה" יגישו ארוחה אגאית, המשלבת את המטבח הטורקי והיווני עם המטבח האיטלקי. הארוחות יתקיימו אחת לחודש ביוני, ביולי ובאוגוסט.

הארוחה הראשונה בסדרה תחבר את הפוקצ'ה הטרייה, האספרגוס והעגבניות בשיא העונה עם המיטב של מרוקו: טאג'ין בשר כבש בקינמון, פסטייה שקדי עגל ופירות יבשים ומאפים בסירופ דבש.
סוהיל אבו נסרה, שיתארח בפרנצ'סקה ביולי, יכין מנסף – נתחי כבש בבישול ארוך, אורז, בשר וצנוברים, אוסובוקו כבש מסורתי וכנאפה. המטבח הלבנוני ישתלב עם מנות פסטה טריות וגבינות איטלקיות עזות טעם.
בארוחה שתסיים את הסדרה יוגשו בורקס מבצק פילאס במילוי עלי תרד וגבינת עיזים עם ביצה עלומה והולנדז; קבב פיסטוק וקרם קפה טורקי, וכן דגי ים טריים, רביולי וטירמיסו תוצרת בית.

לצד האוכל יוגשו משקאות וקוקטיילים המייצגים קשת של טעמים מאגן הים התיכון: עראק, אוזו, לימונצ'לו, פרוסקו ויינות איטלקיים.

לדברי אופיר דמלין, המטבח הים תיכוני הוא מקור המייצר שילובים מרגשים, עזי טעם ומפתיעים. "העבודה המשותפת עם השפים, שכל אחד מביא את המטבח האהוב עליו, מוציאה לאור את הייחוד של כל מטבח וגם את ההשפעות ההדדיות של המטבחים זה על זה. את התוצאה של הפעילות הקולינרית המשותפת אתם מוזמנים לחוות".

תאריכי הארוחות:
2.6.08- ארוחה מרוקאית.
7.7.08- ארוחה לבנונית.
4.8.08- ארוחה אגאית.
מחיר ארוחה: 200 לסועד (10% הנחה לחברי מועדון).
טלפון להזמנה מראש: 03-9414152.


פרנצ'סקה
טיילת חוף הים, ראשון לציון
טל. 03-9414151



בתמונה (מימין לשמאל): השפים איציק תאג'ר, אופיר דמלין, ערן זינו, וסוהיל אבו נסרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר