חדש בארץ: מותג הסיידר השבדי KOPPARBERG

סיידר קופרברג תות מבעבע מגיע בבקבוק גדול של 750 מ"ל עם רמת אלכוהול גבוהה יותר של 7%
קופרברג – מותג הסיידר השבדי שהינו הרביעי בגודלו בעולם וממובילי סגנון הטעמים והסיידרים המתוקים מגיע לישראל עם מגוון של טעמים

בחברת הכרם היבואנים, אומרים כי בזמן שהבירה והיין מאטים את קצב הגידול שלהם בשנים האחרונות, שוק הסיידר ממשיך להתפתח. שאל תפוח העץ המסורתי כחומר גלם מצטרפים פירות אחרים, טעמים נוספים נכנסים לשוק, ויש ביקוש למשקה קליל ומרענן. במותג הסיידר השבדי KOPPARBERG (קופרברג), שהינו הרביעי בגודלו בעולם, זיהו את המגמה והחליטו כי המים הרכים שלהם יתאימו לסיידרי פירות.  התוצאה: סיידרים צבעוניים ומתקתקים, עם טעמי פרי טבעיים, אחוז אלכוהול נמוך, ואין בהם רכיבים המכילים גלוטן (למרות שאין תעודה רשמית לעניין צליאק). כל מוצרי החברה שמגיעים לישראל כשרים. להשיג בחנויות אלכוהול ויין מובחרות.

קופרברג אגסים – סיידר הדגל של המבשלה. בבסיסו אגסים מותססים ומיץ טבעי. אלכוהול 4.5%. מחיר בקבוק 330 מ"ל- 8.5 ₪, פחית 330 מ"ל- 8 ₪. מגיע גם בחבית.

קופרברג תפוח עירום – הקלאסיקה של עולם הסיידר בגרסה מתקתקה ומעודנת. טעם תפוח נקי, והמשקה יכול לשמש גם כבסיס לסיידר חם או לבישול במטבח. אלכוהול 4.5%. מחיר בקבוק 330 מ"ל- 8.5 ₪.

קופרברג תות-ליים – שילוב פירות אלה על בסיס תפוחים מותססים צבע ורדרד וטעם מתקתק. אלכוהול 4.5%. מחיר בקבוק 330 מ"ל- 8.5 ₪, פחית 330 מ"ל- 8 ₪.

קופרברג פירות יער – מיצים של אוכמניות, פטל, תות, סמבוק ותפוח. טעם פירות היער מובהק. אלכוהול 4.5%. פחית 330 מ"ל- 8 ₪

קופרברג תות מבעבע  – מגיע בבקבוק גדול. רמת אלכוהול גבוהה יותר של 7%. בקבוק 750 מ"ל – 25 ₪.

הכרם, יבואנית אלכוהול וותיקה הפועלת משנת 1921 בבעלות משפחת אפשטיין, מנוהלת היום על ידי הדור הרביעי של המשפחה ומחזיקה בפורטפוליו רחב של מותגים בינלאומיים ומקומיים של יין אלכוהול ובירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר