חדש בארץ: מיץ ענבים טבעי מברזיל

מיץ הענבים מיוצר מזן ענבים ייחודי אשר אינו קיים בארץ, ומתוק ללא תוספת סוכר או תוספים אחרים

בקרוב יגיע למדפים מיץ ענבים סגול, 100% חומרים טבעיים, מלא ומבושל ללא תוספת סוכר של חברת Famiglia Valduga Co מברזיל, חברת ההפצה של מיץ הענבים הטבעי "Casa Da Madeira". המיץ מיובא בבלעדיות על ידי ירון סלומון, מפיץ חברת Casa Da Madeira בישראל.

מיץ הענבים מיוצר מזן ענבים ייחודי אשר אינו קיים בארץ, ומתוק ללא תוספת סוכר או תוספים אחרים.

לדברי היבואן, המיץ אושר על-יד המשרד לבריאות הלב בברזיל כמוצר אשר מוריד כולסטרול ומספק סגולות אחרות: מונע סרטן, מכיל חומרים המאיצים הורדה במשקל, מונע התקפי לב, מונע עצירות, מונע ומרפא דלקות, מחזק וממריץ את פעולות המוח. בקליפת הענבים יש חומר שמשפיע לטובה ובאופן מועיל כנגד מחלקת טרשת נפוצה.

היבואן אומר כי מחקר חדש שבדק את משקאות הפרי הטבעיים, קובע כי מיץ ענבים טבעי הוא המיץ הבריא ביותר, ומסייע לשמירה על הבריאות ולמנוע מחלות. המחקר שבוצע על ידי חוקרים מאוניברסיטת גלזגו, סקוטלנד, ופורסם בכתב העת Agriculture and Food Chemistry בדק באיזה מיצים קיים הריכוז הגבוה ביותר של נוגדי חמצון (אנטי-אקסידנטים). על פי בדיקת החוקרים, שהתבססו על 13 מותגי מיצי פירות, המשקה הבריא שהכיל את כמות האנטי-אקסידנטים הגדולה ביותר הוא מיץ ענבים.

למיץ כשרות בד"ץ של ברזיל תחת השגחתו של הרב שמואל א' חלבין ובתיאום עם הרב עזרא דיין של BDK ברזיל. המיץ עבר תהליך בישול ביותר מ- 90 מעלות, ובעקבות כך הוא גם כשר לפסח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר