יפאורה הודיעה על המהלך הראשון לאחר רכישת הזכויות על המותג הבינלאומי "שוופס". המהלך כולל הרחבת סדרת הטעמים עם טעם חדש בשוק המשקאות שפותח במפעל יפאורה: סודה בטעם לימון, לוגו חדש ועיצוב חדש לתוויות שוופס.
הטעם החדש בסדרה – סודה עם לימון, מאופיין בטעם מרענן של סודה עם פלח לימון, ללא קלוריות, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.
המשקה ישווק בבקבוקי 1.5 ליטר בודדים, במארזי רביעיות של 1.5 ליטר ובקבוקי 250 מ"ל.
מחיר מומלץ לצרכן: בקבוק 1.5 ליטר 3.50 – 4.00 ש"ח
תחת המותג שוופס משווקים 3 טעמים נוספים: ג'ינג'ר אייל, מי טוניק, ביטר למון, ובנוסף מי סודה.