חדש בירושלים: הקונדיטוריה של גליה

גליה אומרת: "בקונדיטוריה אנו מייצרים את הכל במקום, תוך הקפדה על תהליכים בסיסיים ונכונים, ממעטים להשתמש ב"מוצרי דלי" ובחומרים משמרים. אנו עושים עוגות ועוגיות, עוגות מוס, קינוחים, פטיפורים, שוקולדים, ובעצם ניתן להזמין בקונדיטוריה כמעט כל מה שרוצים"

ברחוב פייר קניג בירושלים פתחה גליה לפני מספר חודשים קונדיטוריה חלבית קטנה ואיכותית. כמו כן גליה מפעילה במקום בית ספר לקונדיטוריה וקייטרינג חלבי קל.

גליה אומרת: "בקונדיטוריה אנו מייצרים את הכל במקום, תוך הקפדה על תהליכים בסיסיים ונכונים, ממעטים להשתמש ב"מוצרי דלי" ובחומרים משמרים. אנו עושים
עוגות ועוגיות, עוגות מוס, קינוחים, פטיפורים, שוקולדים, ובעצם ניתן להזמין בקונדיטוריה כמעט כל מה שרוצים, וכן עוגות מעוצבות לאירועים.
לאירועים אנו מציעים כיבוד חלבי כדוגמת קישים, לזניות, פיצות, פוקצ'ות וסלטים.
למקום תעודת כשרות מטעם רבנות י-ם.

על דרכה להקמת הקונדיטוריה שלה מספרת גליה: "לאחר כ-10 שנים של הדרכת התחום במכללת הדסה ובבית הספר טעמים, מצאתי את המקום לשלב את שני התחומים : חינוך וקונדיטוריה.
זהו למעשה המקום היחיד בירושלים בו יש קונדיטוריה חלבית איכותית ולצידה חדר סדנאות שבו אפשר ללמוד קונדיטוריה מקצועית. המשתתפים בסדנא חולפים בכניסתם על פני החנות הנעימה עם המוצרים המוכנים והמיוחדים, ובכניסתם לסדנא או לקורס הם לומדים איך להכין את אשר ראו בויטרינה.
הסדנאות במקום נערכות בהדגמה תוך השתתפות חלקית של המשתתפים, באווירה נעימה ובליווי שתייה חמה או קרה. אנו דואגים לכל הדרוש – סינרים, כלי עבודה, מתכונים, ובסיום כל סדנא אנו עורכים שולחן וטועמים את מה שהכנו יחד ומקבלים טעימות גם לקחת הביתה.
יש אפשרות לחגיגת יום הולדת סגורה לקבוצת חברים, סדנאות ילדים ועוד יחד קובעים את הסדנא המתאימה: לחמים, עוגיות, שוקולד, קרואסונים".

גליה
קונדיטוריה, סדנאות, אירועים, עוגות מעוצבות
רח' פייר קניג 33 (בית הטורקיז) תלפיות ירושלים
טל. 02-6715716, 050-7644945
www.galia-cakes.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר