חדש בישראל: בורגרים ודמוי בשר טחון מן הצומח של Meatless Farm

מוצרי Meatless Farm הטבעוניים עם טעם ומרקם בשרי מבוססים על חלבוני אפונה וסויה, ללא תוספת חומרים משמרים, ללא גלוטן, ללא כולסטרול. משמשים כמקור לסיבים תזונתיים ורמות חלבון גבוהות

 חברת המזון תנובה נכנסת לתחום תחליפי הבשר הטבעוניים עם מוצרי מותג תחליפי הבשר הבינלאומי Meatless Farm. המוצרים מבוססים על חלבוני אפונה וסויה, ללא גלוטן, ללא תוספת חומרים משמרים, ללא כולסטרול, ומשמשים כמקור לסיבים תזונתיים ורמות חלבון גבוהות. מוצרי הסדרה קלים ופשוטים להכנה ולשילובם כבסיס להכנת מתכונים משפחתיים.

Meatless Farm שהוקמה בשנת 2016, מתמחה בתחליפי בשר תוך התמקדות בטעם ובמרקם. לחברה פטנט רשום המעניק למוצרים טעם ומרקם הדומה לבשר. לפי תנובה זהו מותג תחליפי הבשר  הצומח בבריטניה, ומוצרי החברה משווקים בפריסה עולמית ברשתות שיווק גדולות, וזוכים להצלחה בארה"ב, גרמניה, קנדה, פורטוגל, ספרד, הולנד, איחוד האמירויות.

על פי סקר שערכה תנובה באמצעות Sapio, כ-60% מהישראלים מעידים על עצמם כמפחיתי בשר, אך יותר ממחציתם (56%) חושבים שהפתרונות שיש כיום בשוק אינם מספקים, ורובם לא מדמים את חוויית אכילת הבשר. עוד עולה, ששיעור מפחיתי הבשר גבוה יותר בקרב משפחות עם ילדים עד גיל 12, דתיים ובעלי הכנסה מעל לממוצע.

בשלב הראשון יוצעו תחת מותג Meatless Farm שני מוצרים: בורגרים וטחון מן הצומח, ובהמשך יושקו מוצרים נוספים. המוצרים ישווקו ברשתות השיווק וכן יוצעו במסעדות ובבתי קפה. עד השימוש יש לשמור עליהם בהקפאה, ולאחר הפשרה אין להקפיאם שוב.

בורגר מן הצומח – מארז שתי יחידות בורגר במשקל כולל של 227 גרם. במנה שמכילה 113.5 גרם יש 19.4 גרם חלבון ו- 4.2 גרם סיבים תזונתיים ליחידה. את הבורגרים צולים על מחבת או על מנגל.
טחון מן הצומח – מארז במשקל כולל של 400 גרם. במנה שמכילה 100 גרם יש  19.1 גרם חלבון, 4.9 גרם סיבים תזונתיים, והעשרה בוויטמינים ומינרלים. ללא תוספת חומרים משמרים, ללא גלוטן וללא כולסטרול. את הטחון מן הצומח מכינים כמו בשר טחון רק ללא הבשר, ולכן קל לשלבו במתכונים משפחתיים כמו ספגטי בולונז, קציצות, מוסקה, לזניה.

לרגל ההשקה תנובה מעלה לאוויר אתר ייעודי ובו מידע על המותג והמוצרים, וכן מתכונים קלים להכנה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר