חדש בישראל: ממתקי המותג העולמי דיסני

בין מגוון המוצרים: ביצי הפתעה משוקולד עם דמויות מסרטי "דיסני", כאשר בכל ביצת הפתעה בובת דיסני מקורית מאותה סדרת נושא: פו הדב, מיקי מאוס וחברים, רטטוי, נסיכות, וול-אי ועוד

חברת ”קנדילנד" החלה לשווק את מוצרי המתיקה של המותג העולמי "דיסני” בישראל.
בין מגוון המוצרים: ביצי הפתעה משוקולד עם דמויות מסרטי "דיסני", כאשר בכל ביצת הפתעה בובת דיסני מקורית מאותה סדרת נושא: פו הדב, מיקי מאוס וחברים, רטטוי, נסיכות, וול-אי ועוד.
מחירים : 3 ביצים 16 שקלים, שוקולד נסיכה 8 שקלים ליחידה,
כל שישה חודשים יתעדכנו ההפתעות שבתוך ביצי ההפתעה, וגם יתווספו דמויות חדשות.

בסדרות החדשות השוקולד יהיה ארוז באצבעות עטופות נפרד של 10 גרם כל אחת. הטבלאות בגדלים של 15 גרם, 40 גרם, 80 גרם ו– 160 גרם.
מחירים: 2 חבילות שוקולד 100 גרם, 9.90 שקל ליחידה

סוכריות הפתעה: לראשונה בישראל, שקית סוכריות המכילה בובת הפתעה של דיסני בכל שקית. הסוכריות מיוצרות ללא צבעי מאכל, כמות סוכר מופחתת ,עם תוספת סידן וסיבים תזונתיים וממותקים במיצי פירות.

כל הממתקים חולקו למנות, כאשר מנה מומלצת לצריכה יומית הינה עד 5% מצריכת הקלוריות המומלצת לילדים בגילאים 5-10 {שהיא 1,800 קלוריות ליום}.

לאחר שקנדילנד שיווקה את מוצריה רק ברשת החנויות הארצית שלה, תחל החברה לשווק את מוצריה ברשתות השיווק, בחנויות הנוחות ובכלל השוק הפרטי.
המוצרים מגיעים ממפעלים שונים בעולם הפועלים תחת זיכיון של חברת דיסני העולמית, וכפופים לבקרת האיכות ומדיניות הבריאות שנקבעה ע"י חברת דיסני.

החברה תשווק גם מספר מוצרי דיסני בכמויות ובסדרות מוגבלות.
בין הפריטים: קלמר מתכת דיסני עם שלישית ביצי ההפתעה, מחזיקי מפתחות מסרטי וול-אי, מכוניות ונסיכות משולבים בשוקולד, בובות חותמות, קופות חיסכון,
מטבעות שוקולד דיסני עם מדבקות דיסני הניתנות להסרה ולהדבקה חוזרת.
מחירים: ביצת וול-אי 6 שקלים ליחידה, קלמר המכיל 3 ביצי הפתעה 24.90 שקלים

www.candyland.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר