חדש במנת הקרב של צה"ל: חזה עוף ממולא באורז ופטריות

בתמונה של דובר צה"ל ניתן לראות כי תחת הכותרת "ארוחות מדהימות", כוללת המנה החדשה חזה עוף ממולא באורז ופטריות. בתחתית התמונה פחיות טונה ישנות וטובות, ובצד טבלאות חלבה, כך שיש מה לאכול

בעקבות מלחמת לבנון השנייה ולקחיה, שודרגה ושופרה מנת הקרב הצהלי"ת. כך מדווח היום טל לב-רם, הכתב הצבאי של גל"צ.

בכתבה ששידר בצהרים, סיפר לב-רם את הידוע לכולם: במלחמת לבנון השנייה התגלו כשלים רבים בתחום הלוגיסטי, וחיילים רבים סבלו ממחסור במזון בשטח.

בהשתלמות לוגיסטית רחבת היקף לכלל מפקדי השדה, מרמת המג"ד, עליה דווח היום, יגיעו עשרות אלפי אנשי מילואים וחיילים בסדיר, ביניהם הרמטכ"ל, ללמוד את הלקחים והפיתוחים החדשים,

בין השאר הם ייחשפו למנת הקרב החדשה, בה במקום לוף ותירס יהיו חטיפי אנרגיה וסוכריות אנרגיה.
בתמונה של דובר צה"ל ניתן לראות כי תחת הכותרת "ארוחות מדהימות", כוללת המנה החדשה חזה עוף ממולא באורז ופטריות. בתחתית התמונה פחיות טונה ישנות וטובות, ובצד טבלאות חלבה, כך שיש מה לאכול.

כמו כן מדווח לב-רם כי בצה"ל בוחנים אפשרות למנת הקרב שקית מזון מתחממת מעצמה, כפי שנהוג בצבאות אחרים בעולם. המנה המוקטנת תאפשר ללוחם לאכסן באפודו, ותהווה מזון עתיר אנרגיה.

החדשות המרגיעות למילואימניקים ותיקים שלא יכולים בלי מנת הקרב המסורתית, וסביר להניח כי המנה החדשה תותיר אותם רעבים, צה"ל לא נפרד ממנת הקרב  הישנה, והיא תהיה תוספת בשיירות חלוקה.

צילום: דובר צה"ל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר