חדש במסעדת לילית: עסקית בר ב- 50 ש"ח

לילית", מסעדת הגורמה הכשרה בבית אסיה בתל-אביב בניצוחו של השף נעם דקרס, מציגה תפריט ארוחות עסקיות המהווה פתרון מהיר, זול ונוח לארוחת צהריים למי שסדר יומם עמוס, ונותן מענה לחובבי דגים, לחובבי בשר וגם לצמחונים – הכל סביב בר המסעדה

"לילית", מסעדת הגורמה הכשרה בבית אסיה בתל-אביב בניצוחו של השף נעם דקרס, מציגה תפריט ארוחות עסקיות המהווה פתרון מהיר, זול ונוח לארוחת צהריים למי שסדר יומם עמוס, ונותן מענה לחובבי דגים, לחובבי בשר וגם לצמחונים – הכל סביב בר המסעדה.

ניתן לבחור בין שתי אפשרויות: ארוחה המבוססת על שתי מנות ראשונות או ארוחה שכוללת מנה עיקרית. בשני המקרים מחיר הארוחה הוא 50 שקלים, והיא כוללת גם לחם, פוקצ'ה ביתית עם שני מטבלי הבית – שמן זית וזרעי עגבנייה לצד קרם חצילים וזיתים מתובלים, וכן כוס מיץ טבעי.
הארוחה העסקית מוגשת בכל ימי החול בשעות 12:00-16:00.

בין המנות הראשונות: שיפודוני עוף במיסו ולימון, עם סלט תירס, נבטים ושומשום; חציל צרוב בגריל עם טחינה מוקצפת וסירופ בלסמי-הל, וסלט ירקות ישראלי קצוץ.
מנות עיקריות: המבורגר מאנטריקוט, עם פטריות פורטבלו צלויות, בצל קריספי ואיולי טרגון; "לאפת הבית" של שווארמה אנטריקוט, חצילים בלדי, מטבוחה חמה וזעתר; קציצות בשר, צימוקים ונענע ברוטב עשיר של ירקות שורש עם תבשיל בורגול; ניוקי עם ירקות ירוקים, זיתי קלמטה ועגבניות טריות.

בנוסף מוצעת ארוחה עסקית בהסבה סביב שולחנות המסעדה. הארוחה כוללת מנה ראשונה ומנה עיקרית ומחירה 75 שקלים. הארוחה כוללת גם לחם, פוקצ'ה ביתית עם שני מטבלי הבית – שמן זית וזרעי עגבנייה לצד קרם חצילים וזיתים מתובלים, וכן כוס מיץ טבעי. הארוחה העסקית מוגשת בכל ימי החול בשעות 12:00-16:00.

בין המנות הראשונות: ברוסקטה של עוף קונפי עם ארוגולה ועסיס תפוזים; טרטר דג ים טרי עם קרם אבוקדו ולימון וסלט ירוק עם צנונית ועגבניות שרי תמר. 
מנות עיקריות: פרגיות צלויות עם בטטות, ירקות חורף ירוקים ורוטב הדרים; סנייה מבשר טלה צלוי עם חצילים, עגבניות, גרגירי חומוס וטחינה חמה; פפרדלה עם פטריות יער, אפונת שלג ועגבניות.

שמה של מסעדת לילית הולך לפניה גם בזכות המיזם החברתי הייחודי שלה, שבמסגרתו בני נוער בסיכון, שנפלטו ממסגרות חינוכיות, עוברים במטבח המסעדה הכשרה מקצועית בת שנה וחצי במקצועות המסעדנות.

לילית
בית אסיה, רח' דפנה 2 תל-אביב
טל. 6091331-03

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר