חדש בננה בר: Private Room לאירועים מיוחדים

ה"ננה בר" בנווה צדק משיק בימים אלה חדר Private Room מחודש, משופץ ומעוצב במיטב האווירה ה"ננה"אית הידועה. העיצוב משלב סגנונות מאירופה הקלאסית לאקלקטיות תל-אביב-נווה צדק, ומתאים לאירועים מיוחדים של 20 – 35 איש

ה"ננה בר" בנווה צדק משיק בימים אלה חדר Private Room מחודש, משופץ ומעוצב במיטב האווירה ה"ננה"אית הידועה. העיצוב משלב סגנונות מאירופה הקלאסית לאקלקטיות תל-אביב-נווה צדק, ומתאים לאירועים מיוחדים של 20 – 35 איש.

Private Room מציעים קרוב ל- 20 תפריטי אירוח, הנעים בין 160 שקל ועד 230 שקל. הארוחות כוללות ראשונה, עיקרית, תוספות וקינוח. המנות מגיעות בליווי לחם הבית עם חמאה ביתית, שמן זית, בלסאמי ומלח גס. בנוסף ייהנו האורחים משתייה קלה ללא הגבלה ובקבוק יין הבית לכל ארבעה סועדים. בננה בר שמים דגש גם על האסתטיקה של סידור השולחן עם סידורי פרחים וסידורי נרות.

בין המנות שמפארות את התפריטים ניתן למצוא ראשונות כמו קרפצ'יו סלומון ועירית לימונית, קרפצ'יו סירלוין עם פורמז'יו, חציל אסייתי במרינדת שמנים ארומטיים, קרפצ'יו רוסטביף (טנטו), וכו'; עיקריות כגון פילה דניס על הגריל עם רוטב טחינה, שרימפס קסטיני, כבד עגל ברוטב דובדבנים, ביף סטרוגונוף, פילה בקר ברוטב בורדו ושאלוט, ועוד; וקינוחים כמו פונדנט שוקולד עם גלידת וניל, קרם ברולה, מלבי במי ורדים וסורבה פירות טרופיים.

גם חובבי הקוניאק והסיגרים ימצאו בחדר הפרטי החדש עניין רב עם אפשרות ליהנות מערב טעימות של סיגרים וקוניאק, עם תפריט סיגרים איכותי וממצה (רומיאו ויוליה 70 שקל, מונטה כרסיטו 160 שקל, לצד קוניאק הנסי XO בכ- 150 שקל למנה).

מומלץ להזמין את החדר הפרטי שבועיים מראש (ניתן גם לנסות על בסיס מקום פנוי)

ננה בר- בית אוכל ומשקאות
אחד העם 1 ת"א
03-5161915
7 ימים. 12:00 עד לקוח אחרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר