חדש בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק: גורדון רמזי חוקר תרבויות בעולם דרך האוכל

גורדון רמזי גורדון רמזי מגיע אל הפינות המרוחקות ביותר באי הדרומי של ניו זילנד כדי לחשוף את סודות המטבח המאורי
הסדרה משלבת צילומי טבע והרפתקאות עם מאכלים מקומיים מסורתיים כמו תולעי קקטוס, פטריות נדירות, עשבים מקומיים. מ- 6.8.19 בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק. ימי שלישי 22:00

ערוץ נשיונל ג'אוגרפיק יעלה ב- 6 באוגוסט 2019, סדרה חדשה  עם השף גורדון רמזי המעוטר בכוכבי מישלן. בסדרה הנקראת גורדון רמזי מבשל הרפתקה, הוא מאתגר את עצמו, עוסק באיסוף חומרי הגלם וחווה הרפתקאות. הוא פוגש  ילידים ברחבי העולם כדי ללמוד על תרבויות וטעמים ייחודיים לכל מקום. מהרכיבים המקומיים, רובם חומרי גלם לא שגרתיים שאינם מוכרים בתרבות המערבית,  מגבש רמזי מתכון חדש שאמור לייצג את אותה תרבות. בסוף כל פרק הוא מבשל את המנה  לצד שף  מקומי ידוע וקהל מקומי שיחוו את דעתם. הסדרה מלווה בצילומי טבע מרהיבים, והיא למעשה שילוב של סדרת טיולים והרפתקאות עם תוכנית קולינריה.

גורדון רמזי יוצא להרפתקה עמוק בלב הרי האטלס שבמרוקו כדי ללמוד על מסורת הבישול העתיקה של הברברים
גורדון רמזי יוצא להרפתקה עמוק בלב הרי האטלס שבמרוקו כדי ללמוד על מסורת הבישול העתיקה של הברברים

רמזי נסע לשישה מקומות שונים ומרתקים בעולם, בחיפוש אחר השראה והרפתקה קולינרית: פרו, מרוקו, לאוס, ניו זילנד, הוואי ואלסקה, ולוקח חלק בפעילויות מסורתיות מקומיות כמו טיפוס על צוק כדי למצוא עשב פרואני נדיר, או צלילה במים הקפואים מול חופי אלסקה.

•צייד צלופחים בידיים חשופות באמצעות טכניקות מאוריות מסורתיות עם דייג מקומי בניו זילנד
• צייד צלופחים בידיים חשופות באמצעות טכניקות מאוריות מסורתיות עם דייג מקומי בניו זילנד

בין ההרפתקאות שרמזי חווה בעונה הראשונה בסדרה שתשודר בימי שלישי החל מ- 6.8.19 בשעה 22:00 בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק: טרק בג'ונגל בלאוס במטרה למצוא ביצי נמלים וצלילה במים מסוכנים כדי לצוד חלזונות וחיידקי מים ענקים; צייד צלופחים בידיים חשופות באמצעות טכניקות מאוריות מסורתיות עם דייג מקומי בניו זילנד; קציר עם מקומיים במאווי וצלילה עם הצוללן האגדי קימי ורנר בהוואי; טיפוס על סלעים במהלך סופת שלג וקציר עשבים מקומיים באלסקה; גלישה במורד מפל כדי לפגוש ציידי פטריות במרוקו; עמידה על צוק בחיפוש אחר תולעי קקטוס שנחשבות למעדן בפרו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר