חדש בפורטל השיווק Allmarketing – סקירות שוק איכותיות על מגוון ענפים בישראל

בין הסקירות: שוק הקפה, שוק השוקולד, שוק המשקאות הקלים, שוק השוקולד, שוק הדגנים, שוק החטיפים המלוחים, שוק המרקים, שוק הלחמניות והלחמים

Allmarketing.co.il – פורטל השיווק של ישראל, מכריז על שיתוף פעולה עם CIA – קרדיט אינפורמיישן אסוסייאשן, מקבוצת גאון שוקי הון, המתמחה באספקת מידע עסקי וצרכני.

במסגרת שיתוף הפעולה החדש יוצע ללקוחות Allmarketing לרכוש או להזמין סקירות שוק איכותיות על מגוון ענפים ותחומים במשק הישראלי.

את הסקירות ניתן לרכוש באמצעות אתר האינטרנט Allmarketing.co.il על פי הזמנה של נושאים/ענפים ספציפיים. כמו כן ניתן יהיה להזמין סקירות מתוך מבחר תחומים שכבר קיימים באתר, כגון: שוק הקפה, שוק החטיפים המלוחים, שוק הלחמניות והלחמים, שוק האינטרנט, שוק הטקסטיל, שוק הדגנים, שוק השוקולד, שוק המרקים, שוק האופנה, שוק המרקים, שוק מכשירי החשמל, ועוד.

את הסקירות ניתן לקבל בגרסה מורחבת (15-20 עמודים) או קצרה (3-4 עמודים)ובמחירים אטרקטיביים.

לדברי אורן בסון, מנכ"ל Allmarketing: "שיתוף הפעולה עם CIA מאפשר לנו לספק כלי חשוב מאין כמותו לקהילת השיווק הישראלית: יזמים, מנהלי שיווק, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי מכירות, ועוד. מטרת אתר Allmarketing היא להוות מרכז של ידע, מידע וכלים העומדים לרשות אנשי השיווק, והשירות החדש הזה מהווה נדבך נוסף למערך הכלים והתכנים המוצעים באתר".

לדברי שלומית ריקלין-אשל, מנהלת השיווק של CIA:"שיתוף הפעולה בין החברות יאפשר נגישות מקסימלית לאנשי עסקים בשלב קבלת ההחלטות. הסקירות מאפשרות לבחון היבטים שיווקיים וכלכליים, כגוןגודל הענף, פלחי שוק, מגמות, סיכונים, ועוד".


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר