חדש ברשתות המזון: אבטיח ומלון תחת מותג "חקלאי גרנות"

אבטיחים מסוג פאסיניישן ומקסימה ומלונים מסוג שרנטה, הדסון, ילו קנרי וגלרו הנחשבים לזנים איכותיים שמאופיינים במתיקות גבוהה, ישווקו ברשתות מזון כמו שופרסל ורמי לוי

"חקלאי גרנות" – חברת החקלאים של הקיבוצים והמושבים החברים בתאגיד גרנות שפועלת בתחום שיווק תוצרת חקלאית ישירות לקמעונאים, מרחיבה את סל מוצריה עם פירות קיץ.  חקלאי גרנות החלה לשווק אבטיחים ומלונים מזני בוטיק מיוחדים שגדלים ביישובי דרום הארץ ומרכזה, לשווקים הסיטונאים בירושלים, צריפין, רחובות וחיפה, וכן לרשתות המזון הגדולות, בהן שופרסל ורמי לוי. על הפירות תתנוסס מדבקת המיתוג של חקלאי גרנות, כחלק מתהליך הזיהוי וההבטחה של מוצר איכותי הגדל בישראל.

צילום pixabay

אבטיח מסוג פאסיניישן הינו זן שפותח בארה"ב והגיע לישראל. האבטיח נטול גרעינים ומתאפיין ברמת מתיקות גבוהה, פריכות וטעם. בנוסף יש לו  חיי מדף ארוכים, והוא יכול להישמר עד 10 ימים במקרר בתנאי שימוש אופטימליים, ללא התפתחות מרקם קמחי. יתרונותיו עבור החקלאים: אבטיח מהדור החדש שמניב 7-8 טון לדונם ועמיד בפני מחלת הקרקע פוזריום. בנוסף תשווק חקלאי גרנות אבטיח מסוג מקסימה – אבטיח ישראלי איכותי, מתוק וטעים עם חיי מדף ארוכים.

צילום pixabay

ובתחום המלונים: מלון שרנטה נחשב לזן בוטיק ומאופיין בצבע כתום עז, גודל בינוני וטעם מתוק וטעים במיוחד. הילו קנרי הוא זן ספרדי בעל מתיקות וארומה של ליצ'י, והגלורי וההדסון שמאופיינים במתיקות גבוהה, נחשבים גם הם לזנים מובחרים של המלון. הפרי עשיר במים ובסוכרים בריאים וטבעיים שקל לעכל – לכן מלון נחשב לפרי בריא במיוחד. יש לו ערכים תזונתיים גבוהים ובריאים, ומהווה מקור לויטמינים מסוג A ו- C. הסיבים התזונתיים במלון תורמים להרגשת שובע, ויכולים לסייע גם בשמירה על משקל גוף מאוזן.

תמיר בושניצקי, מנכ"ל "חקלאי גרנות", אומר: "בשנתיים מאז התחלנו לפעול הצטרפו אלינו עשרות חקלאים ומגדלים מרחבי הארץ, והיום הם משווקים את עיקר התוצרת החקלאית שלהם לגרנות. גם באבטיח ומלון, כמו בפירות וירקות אחרים, אנו עושים זאת בהצלחה הודות לשותפים שעוסקים בחקלאות במקצועיות ומסירות רבה".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר