חדש ברשת קפה גרג: תמונות וכיתוב אישי על  הקפה בספל

ניתן להדפיס על הקפה מתוך מאות עיצובים מוכנים מראש
ברשת גרג אומרים כי ניתן להדפיס כל דבר שנמצא כקובץ או כתמונה בנייד האישי, לשלוח את התמונה למכונה והיא תדפיס אותו על הקפה, ומציינים כי באמצעות הדפסים על קצף הקפה נוצרת למעשה פלטפורמה תקשורתית חדשה

רשת קפה גרג מציעה עתה ללקוחות חוויית קפה דיגיטלית, עם הדפסת תמונה וכיתוב אישי על הקפה בכוס או בספל.  הדבר נעשה עם מדפסת Ripple Maker של הסטארט-אפ הישראלי Ripples המתמחה ב-IoT (אינטרנט של הדברים). המדפסת מחוברת לאינטרנט ומשתמשת בטכנולוגיית הדפסה בתלת-ממד מוגנת בפטנט, כך שכל כוס קפה הופכת בשניות לחוויית מדיה חברתית עבור הלקוח. ניתן להדפיס על הקפה מתוך מאות עיצובים מוכנים מראש, להעלות תכנים ממותגים, או לאפשר ללקוחות להעלות ולהדפיס תמונות מהטלפון הסלולרי שלהם באמצעות אפליקציות ייעודיות למערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS, על ידי משלוח ל[email protected].

להפתיע ולחזק את חווית הקפה באמצעות הדפסת תמונות או כיתוב אישי
להפתיע ולחזק את חווית הקפה באמצעות הדפסת תמונות או כיתוב אישי. צילום תומר פולטין

ברשת גרג אומרים כי ניתן להדפיס כל דבר שנמצא כקובץ או כתמונה בנייד האישי, לשלוח את התמונה למכונה והיא תדפיס אותו על הקפה, ומציינים כי באמצעות הדפסים על קצף הקפה נוצרת למעשה פלטפורמה תקשורתית חדשה, שבאמצעותה ניתן לשלוח מסרים ותמונות ברזולוציה גבוהה. בין הטקסטים שניתן להדפיס על הקפה: התנשאי לי? יום הולדת שמח, גיוס נעים, יום נישואים שמח, אוהב/ת  אותך, מזל טוב להולדת התינוק.

יאיר מלכה, מנכ"ל ומבעלי רשת קפה גרג, אומר: "אנו בטוחים  גם הפעם שנצליח להפתיע ולחזק את חווית הקפה באמצעות הדפסת תמונות או כיתוב אישי על כוס הקפה. כרגע אנו עורכים פיילוט במספר סניפים, ובשלב השני יכנס החידוש לכל סניפי הרשת".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר