שף אביב משה בקמפיין של Sodexo ישראל לצמצום בזבוז מזון

בשנה האחרונה הכניסו לשימוש בחברה טכנולוגיה שמאפשרת דיווח וניטור פסולת מזון טרם השלכתו לפח. מאז תחילת הפרויקט בארץ נרשמה הפחתה של 34% בכמות פסולת המזון שהושלכה

Sodexo ישראל המספקתשירותי הסעדה בארגונים ובמקומות עבודה, העלתה קמפיין חדש בכיכובו של השף הראשי של החברה, אביב משה, להעלאת המודעות בקרב הציבור ל"צִמְבּוּז"-צמצום בזבוז מזון, תחת הסלוגן "אביב חדש במטבח".

בקמפיין שעלה בערוצים דיגיטליים (לא אצלנו ב'אכול ושאטו' ובכל זאת אנחנו מפרסמים את הידיעה), מציג השף אביב משה טיפים פשוטים בהשראת הפעילות בחברה, המסייעים בצמצום בזבוז מזון וניתנים ליישום גם במטבח הפרטי. כך למשל קנייה מתוכננת של המצרכים שאנו צריכים, בחירת פירות וירקות איכותיים ללא קשר למראם החיצוני, וניצול יצירתי של שאריות מזון במהלך בישול. בנוסף לסרט זה, יעלו סרטונים עם טיפים נוספים של שפים מ-Sodexo ישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר