חדש ברשת Spices: מעדניית בשר בסניפי תל-אביב ויהוד

המעדנייה המעוצבת והמוארת מציעה את כל סוגי בשר הטלה והעגל אותם מגדלים בעלי מרינדו, רועי תבור ואיתמר קנדליק ממושב כנף שברמת הגולן, לצד דליקטסים ייחודיים כגון צירי עגל וטלה, שניצל וינאי וקרפצ'יו

רשת חנויות "Spices כלים וטעמים" חונכת מעדניית בשר ובה בשר טרי ואיכותי מהבקר והצאן הרועים ברמת הגולן.

המעדנייה המעוצבת והמוארת מציעה את כל סוגי בשר הטלה והעגל אותם מגדלים בעלי מרינדו, רועי תבור ואיתמר קנדליק ממושב כנף שברמת הגולן, לצד דליקטסים ייחודיים כגון צירי עגל וטלה, שניצל וינאי וקרפצ'יו.
היישר משדות המרעה בגולן מוצעים במעדנייה הבשרים כשחלקם כבר מתובלים וארוזים בואקום – רק להכניס לתנור.

מיקי ביטרמן, מנכ"ל "Spices כלים וטעמים", אומר כי שיתוף הפעולה בין Spices למרינדו טבעי ומתבקש: "הבנו כי חשוב שנספק ללקוחותינו קו מוצרי בשר גורמה שהוא חלק משמעותי בעולם בישול. החיפוש שלנו אחר יצרני בוטיק מיוחדים, ורצוננו להיות שונים מרשתות הסופרמרקט הגדולות, הביאו אותנו לחיבור המיוחד עם מרינדו, הידועים כמגדלי בוטיק של בשר משובח מרמת הגולן".

במעדנייה ניתן למצוא נתחי בשר טלה, סטייק אנטריקוט, נתחי סינטה במגוון מרינדות, שוק טלה בעשבי תיבול, נתחי רוסטביף לתנור, צלעות טלה פרוסות למחבת בתיבול צ'ילי שום ודבש, קבבים, וכן מיני בשר טחון.

במחלקת הדליקטסים ניתן למצוא בין היתר קבנוס מבשר עגל וטלה, שניצל וינאי, קרפצ'יו, ציר לעיבוי קדרות מעגל, טלה, עוף וירקות.
במעדנייה יש גם מחלקה שמציעה פרגיות במגוון מרינדות כגון חרדל וסילאן, שום ודבש או שזיפים, וכן נתחי אווז מעושן וחזה הודו מעושן.

בחנויות הרשת מוצעים מוצרים משלימים לבשר, כגון רטבים, ערכות תיבול לבשר, מרינדות בטעמים שונים ומגוונים, מיני קטניות ותבלינים. לצד אלו, מציעה הרשת מגוון כלים – סירים, קדרות ומחבתות, סכינים, קרשי חיתוך וכו', דרך מתכונים וטיפים ועד סדנאות בנושא טיפול ועבודה עם בשר. כל אלו, יחד עם היין המתאים, יבנו את הארוחה הבשרית המוצלחת.

בחודשים הקרובים יתקיימו במהלך ימי שישי בסניפים טעימות של מוצרי הבשר, וכן מבצעים מיוחדים.

מעדניית בשר ברשת "SPICES כלים וטעמים":
סניף הדר יוסף, קהילת סלוניקי 11, תל-אביב. טל. 03-6475555
סניף יהוד –סביון, רח' אלטלף 1, אזור תעשייה יהוד. טל. 03-6326320
www.spices-center.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר