חדש בשוק: "גילי התירס של כרמל – התירס הכי טעים"

אגרקסקו וחברת פרי גיל בע"מ מציגות מותג חדש, עתיר גאווה וקידום עצמי: "גילי התירס של כרמל – התירס הכי טעים".
זאת לאחר שהחברות, המשווקות תירס טרי ואיכותי מזנים מיוחדים מתקדמים מקבוצת ה-Super Sweet לשווקים בעולם ולשוק בישראל, החליטו למתג את התירס הטרי לשווקים בישראל.

יואב סונינו, מנכ"ל ובעלים של חברת פרי-גיל, אומר כי המהלך נועד ליצור חווית טעם וקנייה חדשה בתחום התירס הטרי, ולאפשר לצרכנים להמשיך ולקנות את הטעם הטעים והאיכותי שהם מכירים תחת המותג גילי התירס של כרמל.

לדבריו, יתרונות "גילי התירס של כרמל" הינם איכות התירס והטעם, המשווק בהצלחה בחו"ל באמצעות המותג הישראלי המבוקש "כרמל".

את התירס הטרי אפשר לבשל בתנור, במים, במיקרוגל ועל האש.
החברות אומרות כי מכירות התירס הטרי נמצאות במגמת צמיחה בשל המודעות הגוברת והולכת של הצרכן להעדיף מזון טרי ובריא.

"גילי התירס של כרמל – התירס הכי טעים" משווק במארז של 5 קלחים ומארז של 7 קלחים.
מחיר לצרכן בשווקים וברשתות החנויות נע בין 7-9 ₪ ל-1 ק"ג.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה