חדש בתחום דגני הבוקר: מוזלי וגרנולה של מותג מורנפלייק (Mornflake)

הסדרה מתוצרת אנגליה מכילה דגנים מלאים ומגוון עשיר של פירות יבשים ואגוזים: מורנפלייק קריספי מוזלי ומורנפלייק קראנצ'י גרנולה

חברת היבוא וההפצה ליימן שליסל נכנסת לתחום דגני הבוקר עם שתי סדרות של מוזלי וגרנולה תחת מותג הפרמיום מורנפלייק (Mornflake) מאנגליה. לפי החברה, סדרת דגני הבוקר של מורנפלייק מאופיינת במוצרים המציעים דגנים באיכות גבוהה עם דגנים מלאים ומגוון עשיר של פירות יבשים ואגוזים.

מורנפלייק קריספי מוזלי –  דבר היבואנית: מוזלי עשיר וקריספי, מכיל עד 50% פירות יבשים ואגוזים, עם ערכים תזונתיים גבוהים מהממוצע בקטגוריה. מכיל דגנים מלאים המהווים מקור טוב לסיבים תזונתיים, ללא צבעי מאכל. עובר קלייה ללא סוכר או דבש. המרקם הקריספי במיוחד נשמר גם בתוך החלב או היוגורט. המוצרים טבעוניים ונושאים את הסמל Vegan Friendly .

המוזלי של מורנפלייק מגיע באריזה מיוחדת בעלת סגירה חוזרת לשמירה מרבית על הטריות  וב-3 סוגים שונים: קריספי מוזלי פרוטי – מכיל 50% פירות יבשים וזרעים. אריזת 750 גרם; קריספי מוזלי נאטי – מכיל 22% אגוזים, 14.5% חלבון, ללא תוספת סוכר. אריזת 650 גרם; קריספי מוזלי פירות ואגוזים – מכיל 50% פירות יבשים וזרעים, ללא תוספת סוכר (מכיל סוכר מהפרי). אריזת 750 גרם. מחירי המוזלי של מורנפלייק נעים בין 21.90-24.90 ₪.

מורנפלייק קראנצ'י גרנולה – דבר היבואנית: גרנולה עשירה וקראנצ'ית במיוחד, מכילה דגנים מלאים ועד 20% פירות יבשים ואגוזים, מהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים, ללא צבעי מאכל. עוברת במפעל תהליך קלייה עם דבש או סוכר. סדרת הגרנולה מיועדת לצרכנים שמחפשים גרנולה עם מגוון תוספות, ולא רוצים לוותר על מתיקות מסוימת (מוצרי הגרנולה מכילים סוכר בכמות סבירה). המוצרים מגיעים באריזה איכותית השומרת על טריותם ומוצעים ב-3 סוגים: קראנצ'י גרנולה אורכארד – בתוספת צימוקים ותפוח מיובש. אריזת 500 גרם; קראנצ'י גרנולה הוואי – בתוספת פירות יבשים טרופיים וגרעינים. אריזת 500 גרם; קראנצ'י  גרנולה אורגינל – בתוספת פירות יבשים, אגוזים וגרעינים. אריזת 500 גרם. מחירי הגרנולה נעים בין 17.90-19.90 ₪.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר