חדש: יומן בריאות למעקב אחר הדיאטה והפעילות הגופנית היומית

היומן, הבנוי כיומן פגישות לכל דבר, מאפשר מעקב מפורט ורצוף אחר מרכיבי התזונה, ספירת הקלוריות ופעילות הספורט היומית. יומן הבריאות מתווה מטרות ואבני דרך בתקופת הדיאטה והשמירה על המשקל

התמודדות האין סופית עם הדיאטה מוכרת לרובנו. אחד הסודות לשמירה על תפריט הדיאטה (ועל המשקל בכלל), הוא רישום מדויק של כל דבר מאכל המגיע אל פינו.
כדי לייעל את הדיאטה, על הדיווח להיות אמיתי ומהימן, ועדיף שיבוצע מייד עם סיום הארוחה או אכילת החטיף.

קרן שפע, מפיקת פרסומות שנאבקת רוב חייה בבעיות משקל, פיתחה 'יומן בריאות' לעמידה ביעדי הדיאטה – וראתה כי טוב. עתה מציגה שפע יומן בריאות בשם "מיום ליום – מרזים ומתחטבים".
היומן, הבנוי כיומן פגישות לכל דבר, מאפשר מעקב מפורט ורצוף אחר מרכיבי התזונה, ספירת הקלוריות ופעילות הספורט היומית.
יומן הבריאות מתווה מטרות ואבני דרך בתקופת הדיאטה והשמירה על המשקל. הוא מאפשר מעקב אחר המטרות שהוצבו והעמידה בהן, תוך מתן שיטות וטיפים לתזונה נכונה, פעילות גופנית ושמירה על המשקל.

לדברי עדי גודל, דיאטנית קלינית פרטית ובביה"ח שניידר: "יומן אכילה הוא כלי טיפולי מצוין. הוא משמש מעין "מראה" להרגלינו התזונתיים, משקף את החוזקות שלנו ואת החולשות בכל הקשור לאורח חיינו התזונתי. מתוך כך אפשר ללמוד המון וכמובן לשפר".

היומן מחולק על פי ימות השבוע. בכל דף מספר טבלאות המאפשרות לרשום בפירוט את הארוחות, את הפעילות הגופנית האירובית והאנאירובית.
בעמוד מוקדש מקום מיוחד למטרה היומית ולרשימת המטלות לאותו היום. בסיום כל שבוע נוסף דף ייחודי לסיכום, המאפשר העצמה אישית והתוויית תוכנית לשבוע הבא.

בנוסף יש ביומן מקום לשתי תמונות: אחת לפני הדיאטה ותמונה של אחרי (אפשר למצוא תמונה מתקופות רזות יותר כדי שיהיה למה לשאוף).

ביומן יישומים רבים המקלים על מעקב התזונה, כמו טבלאות המציגות שריפת קלוריות לפי פעילות גופנית ועל פי גיל ומין, פירוט קבוצות המזון השונות, טבלאות צריכה קלורית, ומדריך עצות "כיצד למדוד משקל נכון". כמו כן מפורטות ביומן דרכים רבות לבישול בריא ודל שומן.
מחיר היומן: 49 ₪.

את יומן הבריאות ניתן לרכוש באתר האינטרנט: www.kerensheffa.com
בטלפון: 03-9424720, וכן בקליניקות של הדיאטניות החברות בעמותת 'עתיד'.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר