חדש מאביב ירוק: פריכיות כוסמת עם טף ופריכיות כוסמת עם קינואה

לכוסמת יש אינדקס גליקמי נמוך התורם לתחושת שובע לזמן רב. מאחר שהיא אינה דגן היא לא מכילה גלוטן. צילום לירן אגסי

מותג מזון הבריאות "אביב ירוק" מציע שני סוגים של פריכיות מיוחדות: פריכיות כוסמת עם טף, ופריכיות כוסמת עם קינואה. בחברה אומרים כי הפריכיות  מיוצרות בטכנולוגיה המשפרת את טעם הכוסמת תוך שמירה על ערכיה התזונתיים. הפריכיות מיוצרות ללא תוספת מלח, ומוצעות בשילובים של  קינואה או הדגן האתיופי טף. המוצרים לא מכילים חומרים משמרים וצבעי מאכל.

צילום לירן אגסי
צילום לירן אגסי

הנטורופת עקיבא זנבר אומר שהפריכיות עשירות בערכים תזונתיים. הכוסמת עשירה בחלבון, בסיבים תזונתיים, וויטמינים מקבוצה B ומינרלים כגון סלניום, אבץ, אשלגן, סידן וברזל, ובנוגד חמצון בשם רוטין. לכוסמת אינדקס גליקמי נמוך התורם לתחושת שובע לזמן רב. מאחר שהיא אינה דגן, היא לא מכילה גלוטן.

טף הוא דגן אתיופי שנחשב למזון-על עם ערכים בריאותיים רבים. עשיר בחלבון מלא, ברזל, מגנזיום, סידן, וויטמינים, והוא קל לעיכול. אף על פי שהוא דגן, הוא לא מכיל גלוטן. לקינואה השייכת למשפחת הסלקיים יש ערך תזונתי גבוה, והיא עשירה בחלבון מלא, סיבים תזונתיים, זרחן, ברזל ומגנזיום.

הפריכיות נמכרות באריזה של 135 גרם, שבתוכה חמש אריזות קטנות ואטומות, לשמירה על הטריות. המחיר 11.90-12.90 ₪. להשיג ברשתות שופרסל-גרין, ניצת הדובדבן , טבע קסטל , אניס, יוחננוף, ובחנויות טבע מובחרות. כשרות בהשגחת הרבנות מגידו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר