חדש מאחוה: ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר

ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר
הממרח מכיל 42% טחינה משומשום מלא, ללא סוכרים, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל

חברת אחוה, יצרנית של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  מציגה מוצר חדש בסדרת הממרחים שלה: ממרח טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר. הממרח החדש מכיל 42% טחינה משומשום מלא, ללא סוכרים, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. הממרח עשיר בערכים תזונתיים, בהם 365 מ"ג סידן, 11 גרם חלבונים, 3 מ"ג ברזל ו- 8 גרם סיבים תזונתיים; אינו מכיל חומרים מהחי ומתאים לטבעונים (Vegan Friendly). בחברה אומרים כי יתאים לשימוש כממרח מתוק בכריכים, לעוגות ועוגיות.

מרחיבים את סדרת ממרחי הטחינה
מרחיבים את סדרת ממרחי הטחינה, צילום יעל האן

בסדרת ממרחי הטחינה של אחוה היו עד עתה ממרח טחינה עם שוקולד, וממרח טחינה עם סילאן. לפי החברה, אלה זוכים להצלחה, ולאור הביקוש הוחלט להוציא לשוק ממרח שוקולד בגרסה ללא תוספת סוכר. כל הממרחים מכילים לפחות 42% טחינה משומשום מלא, ויש להם ערכים תזונתיים גבוהים.

יובל מלאך, מנהל השיווק של אחוה, אומר: "טחינה גולמית נמצאת בשימוש גובר ועולה, במקביל לעלייה במודעות לאורח חיים בריא ותזונה נכונה. למדנו כי הצרכן אוהב את הטחינה גם בגרסה המתוקה, והחלטנו על פיתוחים מיוחדים והשקה של גרסאות מתוקות ומומלצות לטחינה עם שוקולד וסילאן. אנו שמחים להוסיף לסדרה גם ממרח שוקולד ללא תוספת סוכר".

מחיר מומלץ לצרכן: 11-13 שקלים לאריזת 400 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובחרות. כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר