חדש מאסם: סדרת מוצרי הבישול אסם בישולים

סדרת אסם בישולים החדשה הכוללת סדרת בישולים מיקס וסדרת רוטבי בישולים מציעה מוצרים בעלי תווית נקייה המורכבת מרכיבים מוכרים שכל אחד יכול למצוא במזווה סטנדרטי. הצרכן יכול לקרוא את רשימת הרכיבים ולהבין בקלות ממה מורכב המוצר

שנת הקורונה הראשונה שמסתיימת בקרוב וגולשת לשנה השנייה, הביאה לכך היקף הבישול הביתי בישראל צמח בכ- 16% (מעניין שגם היקף קניות יין גדל בשיעור דומה), וקטגורית רוטבי הבישול ב- 24%. יותר אנשים מבשלים בבית ומחפשים מוצרים שיקצרו להם את הדרך למנה טעימה ומאוזנת, ופתרונות המשלבים שימוש במוצרים עם רכיבים שהם מכירים ובוטחים בהם. מסקר שערכה אסם השנה נמצא כי כ-60% מהצרכנים מחפשים אחר פתרונות מהירים, ו- 35% מחפשים מוצרים שיאפשרו להם ביטחון בתוצאה.

סדרת אסם בישולים החדשה הכוללת סדרת בישולים מיקס וסדרת רוטבי בישולים, מציעה מוצרים בעלי תווית נקייה, המורכבת מרכיבים מוכרים שכל אחד יכול למצוא במזווה סטנדרטי. הצרכן יכול לקרוא את רשימת הרכיבים ולהבין בקלות ממה מורכב המוצר. הוספת כפית או כף אחת בלבד מקפיצה את הטעמים ומבטיחה תוצאה טעימה.

צילום סטודיו אסם

סדרת בישולים מיקס  – עשויה 100% רכיבים טבעיים ומוכרים לכל, מייעלת את תהליך הבישול הביתי. מסייעת לקבל טעמים אליהם קשה להגיע בתנאי המטבח הביתי, או שהשגתם דורשת זמן ומאמץ ניכרים. מאפשרת לשדרג מגוון רחב של מנות על ידי הוספת כפית אחת בלבד, אשר תהפוך את המנה לעשירה, טעימה ומיוחדת יותר – ללא צורך ברכיבים נוספים. בסדרה שלושה מוצרים: מיקס קלאסי, מיקס בצלים, ומיקס איטלקי.

רוטבי בישולים – ארוזים בבקבוקים. מציגים גם הם "תווית נקיה", בדמות 100% רכיבים מוכרים לכל, המהווים את שילוב הטעמים המדויק שצריך למנה בבקבוק אחד. הרוטב מכיל בתוכו את כל מקבץ הטעמים הנחוצים – רק להוסיף, לבשל ולהגיש. ופונים אל הטעם הישראלי: רוטב לעוף בתנור – מבוסס על סילאן ובצלים; רוטב לדג – עגבניות שמן זית ושום; ורוטב לחזה עוף – משלב חרדל ודבש.

כשרות בד"צ עדה חרדית, רוטב לדג בד"צ חתם סופר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר