חדש מהסקוטית: ממוצרי שמן הזית של סבא חביב

בשלב הראשון תשווק "הסקוטית" שמן זית כתית מעולה "סבא חביב", בגדלים שונים של אריזות. השמן מבוסס על בלנד של הזן הסורי בתוספת זן "ברנע"

"הסקוטית", העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של יינות ומשקאות אלכוהוליים מכל רחבי העולם, חתמה על הסכם הפצה בלעדי למוצרי שמן הזית האיכותיים של "סבא חביב".

בשלב הראשון תשווק "הסקוטית" שמן זית כתית מעולה "סבא חביב", בגדלים שונים של אריזות. השמן מבוסס על בלנד של הזן הסורי בתוספת זן "ברנע".

מחירי שמן הזית לצרכן ינועו בין 55 ל-60 ₪ לליטר.
ייצור ואיכות השמן הינם בפיקוח מלא של מועצת הזית.
השמן כשר, וכשר לפסח.

סבא חביב הוא אחד ממייסדיי כפר מג'אר שבגליל, מגדל עצי זית ומיצר שמן זית משובח מאז 1913.
המותג "סבא חביב", על שמו של סב המשפחה המייסד, מבטא את סודות ייצור השמן המסורתי-האיכותי, ואת הניסיון העשיר והמתמשך בייצור שמני זית.
על רקע ההתעניינות הגדלה בשמן הזית, החליט מינעם ג'המשאן, נכדו של סבא חביב, דור שלישי למשפחת ג'המשאן הידועה, בוגר אוניברסיטה וטכנולוג מזון בעל ניסיון עשיר כמנהל בתי-בד איכותיים, לבנות מותג שיאפשר לצרכן לקנות שמן זית כתית מעולה, באיכות ובטעמים ייחודיים, ומקים את בית הבד הייחודי שלו, באזור כפר מג'אר בגליל.
ב"סבא חביב" ממשיכים לייצר את שמן הזית לפי מסורת קדומה שעוברת כבר שנים מאב לבן. מלבד שמני הזית האיכותיים, מייצר "סבא חביב" גם זיתים על טהרת הטבעיות, ללא כל חומרי החמצה מלאכותיים או חומר משמר, וטחינה גולמית המופקת מזרעי שומשום מזן אתיופי איכותי קלוי, הנטחנת באבני רייחיים.


לאחרונה פתחה החברה הסקוטית מרכז המכירות ארצי חדש המשתרע על שטח של כ-400 מטרים רבועים, ברח' התערוכה 23, בכניסה למתחם מגרשי התערוכה הישנים, בתל-אביב.
המרכז החדש מציע לקהל הרחב מעל 1,400 מוצרי יין, אלכוהול וגורמה שונים מהארץ ומהעולם והוא כולל חדר לטעימות מקצועיות, חדר מרתף ליינות מתיישנים ונדירים, מחלקת אביזרים מיוחדים ובר טעימות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר