חדש מטאטי לופט: שירות משלוחים לאזור יהוד ותפריטי TAKE AWAY

שירותים חדשים ללקוחות קבוצת טאטי: תפריטי TAKE AWAY להזמנה מחנות המאפייה, מוצרי המעדנייה ומסעדת הביסטרו, וכן שירות משלוחים לבתים ובתי עסק – בשלב ראשון יבוצע שירות המשלוחים מטאטי לופט ביהוד בלבד, וישרת את תושבי יהוד והסביבה.

שירותים חדשים ללקוחות קבוצת טאטי: תפריטי TAKE AWAY להזמנה מחנות המאפייה, מוצרי המעדנייה ומסעדת הביסטרו, וכן שירות משלוחים לבתים ובתי עסק – בשלב ראשון יבוצע שירות המשלוחים מטאטי לופט ביהוד בלבד, וישרת את תושבי יהוד והסביבה.

בטאטי אומרים כי שירות המשלוחים יאפשר ליהנות בבית או במשרד ממגוון המנות של המקום, ולהתאים את התפריט לאופי האירוע: ישיבות עסקיות, אירועים פרטיים , מאורע חברתי אחר, או סתם בבית.

תפריט ה- TAKE AWAY מאפשר הזמנה ממגוון הלחמים והמאפים של מאפיית טאטי, או מתפריט המשלוחים של מעדניית טאטי המציע הזמנה לפי משקל של סלטים הנעשים במקום, בשרים, דגים וגבינות – את מוצרי המעדנייה יש להזמין 48 שעות מראש.

בנוסף מציע טאטי לופט, תפריט משלוחים גסטרונומי מבית היוצר של הביסטרו , עם המנות המוכרות, כולל מנות ראשונות כמו מגוון סוגי פוקאצ'ות, כריכים וסלטים, ומנות עיקריות כמו פסטות ומנות עוף ובשר המוגשות עם תוספות חמות, המבורגרים עשויים בקר או טלה, חריימה פירות ים, ומנות דגים.

שירות המשלוחים פועל ביהוד וסביבתה.
טלפון להזמנות: 03-5392500
המשלוחים מתבצעים בימים א-ה בין השעות 17.00-23.00
מינימום הזמנה- 60 ₪ לא כולל דמי משלוח.
דמי משלוח בתוך יהוד- 7 ₪, מחוץ ליהוד- 14 ₪.

טאטי לופט יהוד
אברהם גירון 3 א.ת יהוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר