חדש מטבעול: בצק ירקות מרודד לאפיה

בחודש ינואר השנה השיקה חברת טבעול סדרת מאפים חדשנית, המבוססת על בצק ירקות ייחודי שעשוי מ-50 אחוז ירקות (פטנט בינלאומי). בימים אלה טבעול משיקה גם את בצק הירקות עצמו כשהוא מרודד ומוכן לאפייה. הבצק מושק בשני טעמים: בצק ירקות בטטה, שצבעו כתום ובצק ירקות תרד, שצבעו ירוק

בחודש ינואר השנה השיקה חברת טבעול סדרת מאפים חדשנית, המבוססת על בצק ירקות ייחודי שעשוי מ-50 אחוז ירקות (פטנט בינלאומי). בימים אלה טבעול משיקה גם את בצק הירקות עצמו כשהוא מרודד ומוכן לאפייה. הבצק מושק בשני טעמים: בצק ירקות בטטה, שצבעו כתום ובצק ירקות תרד, שצבעו ירוק.

מנכ"ל טבעול, עמרי לוטן מסר כי השקת בצק הירקות היא שלב נוסף בהתבססות טבעול בקטגוריה וכי "בעקבות פניות רבות מצרכנים שביקשו שנשיק את הבצק עצמו, אנחנו נערכים להשקת מוצרים נוספים בסדרה עוד השנה".

השקת בצק הירקות המרודד לאפייה הינה הפעם הראשונה שטבעול, המתמחה במוצרי מזון מוכן קפוא מן הצומח, מפתחת מוצר שהוא למעשה חומר גלם המיועד ליצירת מאפים ופשטידות מסוגים שונים בבית. בכך מתכוונת טבעול להרחיב את הזדמנויות השימוש והצריכה המאפיינות את המותג כיום: מארוחות צהריים, לארוחות ערב משפחתיות, לשבת בבוקר ואף לאירוח.

יתרונות על בצק עלים
לבצק הירקות החדש של טבעול יש ערכים מוספים תזונתיים מוכחים בהשוואה לבצק העלים הקיים. בצק הירקות:
עשוי מ-50 אחוז ירקות
מופחת שומן – לפחות שליש פחות שומן
מופחת קלוריות – לפחות שליש פחות קלוריות
עשיר בסיבים תזונתיים
אינו מכיל שומן טראנס וחומרים משמרים

לבצק הירקות יש יתרון נוסף: הוא צבעוני. הצבעים מייחדים את הבצקים החדשים ונותנים השראה למתכונים יצירתיים במיוחד. ההשקה תיתמך באמצעות חסויות על תוכניות בישול, קמפיין באינטרנט, דיול בנקודות המכירה וחלוקת חוברות מתכונים בסניפים ועל גבי האריזות עצמן.

הבצק, שדומה בטעמו ובמרקמו הפריך לבצק העלים הקיים, יגיע גם הוא באריזת גליל, וניתן יהיה למצוא אותו במקפיא ביחד עם שאר מוצרי טבעול, כחלק מסדרת מאפי הירקות החדשה.

זכיה בפרס יוקרתי בצרפת
במקביל להוצאת המוצר בישראל, הבצק ומוצריו זוכים להכרה בינלאומית: בתחרות המזון הבינלאומית היוקרתית Sial d'Or שהתקיימה ביוני השנה בצרפת, העניק למאפים צוות של 500 מומחים בינלאומיים בתחום המזון את התואר "המוצר המצטיין בחדשנותו בעולם בקטגוריית מוצרים קפואים לא מתוקים".

בנוסף זכו מאפי הירקות של טבעול גם ב"פרס המדינה" שהוענק למוצר שזכה במספר הנקודות הגבוה ביותר מקרב המוצרים הישראליים. לתחרות בסיאל ניגשו למעלה מ-200 מוצרים ממדינות שונות.

מחיר מומלץ לצרכן לאריזת 600 גרם: 19.95 שקל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר