חדש מטמפו: בקבוק נשר מאלט בעיצוב מיוחד בהשראת 100 שנה לתל אביב

הבקבוק בעיצובו של נדב שטריימר, סטודנט שנה ג' בשנקר, הינו העיצוב הזוכה בפרויקט של שנקר ונשר מאלט, והוא ישווק במהדורה מוגבלת

"טמפו", יצרנית נשר מאלט, מציגה בקבוק נשר מאלט בעיצוב מיוחד בהשראת 100 שנה לתל אביב. את הבקבוק עיצב נדב שטריימר, סטודנט שנה ג' בשנקר, שזכה בפרויקט העיצוב של שנקר ונשר מאלט, והבקבוק ישווק במהדורה מוגבלת.

במסגרת שיתוף הפעולה של טמפו עם שנקר, בית ספר גבוה להנדסה ולעיצוב, עיצבו 20 סטודנטים הלומדים בשנה ג' במסלול לעיצוב גרפי במחלקה לתקשורת חזותית בשנקר, תוויות לבקבוק הזכוכית של המשקה נשר מאלט בהשראת "100 שנים לתל- אביב", תוך מתן דגש על סיפור אישי, יצירתי ומקורי המתקשר לנושא.

העיצוב הזוכה הוא מעין משחק טריוויה שכולל סדרה של חמישה עשר אייקונים בחזית הבקבוק, המייצגים אירועים מכוננים בהיסטוריה של העיר. הצרכנים שירכשו נשר מאלט, יוכלו לנחש מהם האירועים שהפכו את תל-אביב לעיר המיוחדת שהיא לפי האייקונים בחזית, ולהשוות לפתרונות הממוקמים בצידו האחורי של הבקבוק.

העיצוב הזוכה, אשר נבחר על-ידי צוות שופטים המורכב מצוות שיווקי של חברת טמפו ומסגל אקדמי של שנקר, ישווק במהדורה מוגבלת של כחצי מיליון בקבוקים, ויזכה את יוצרו בכרטיס כניסה לתערוכת עיצוב בינלאומית.

קרן ספיר, מנהלת תחום הבריאות בטמפו, מציינת כי החברה שמחה על שיתוף פעולה זה המקדם את הדור הבא של העיצוב הישראלי. "יוזמה זו במסגרת חגיגות ה- 100 לתל אביב, תואמת את ערכי המותג נשר מאלט המצליח הודות לטעמו הנוסטלגי והאהוד, המזכיר את ארץ ישראל של פעם", היא אומרת. "חלק ממה שהנחה אותנו בבחירת העיצוב של נדב שטריימר היה העובדה שהוא השתמש במוטיבים של אינטראקטיביות עם הצרכן".

את המהדורה המוגבלת ניתן יהיה לרכוש ברשתות השיווק ובנקודות מכירה נבחרות, ללא שינוי במחיר: 22.99 ₪ לשישיית בקבוקי זכוכית 330 מ"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר