חדש: מי עדן אקטיב – מים מינרליים פונקציונליים בטעמים מועשרים בפלטינוז

מים מינרליים פונקציונליים בטעמים מציעים לצד מים מינרליים טבעיים איכותיים ובריאים, מגוון טעמים וגם תועלות פונקציונליות משמעותיות עבור הצרכן

חברת מי עדן מציגה מים המינרליים בטעמים: "מי עדן אקטיב" – מים מינרליים פונקציונליים בטעמים.
מים מינרליים פונקציונליים בטעמים מציעים לצד מים מינרליים טבעיים איכותיים ובריאים, מגוון טעמים וגם תועלות פונקציונליות משמעותיות עבור הצרכן

קטגוריית המים הפונקציונאלים בטעמים, הינה אחת הקטגוריות המתפתחות ביותר בתחום המשקאות בעולם. היקף המכירות של מים פונקציונליים בטעמים באירופה עומד על למעלה מ- 4.2 מיליארד אירו, לעומת 2.9 מיליארד אירו בלבד למים בטעמים (ע"פ זניט אינטרנשיונל).

'מי עדן אקטיב', מבוסס על המים הטבעיים של מי עדן (95%) ומעניק לצרכן אנרגיה מתמשכת לאורך כל היום.
בסדרת "מי עדן אקטיב" 3 טעמים: תפוח, לימונענע ותות המתקבלים מתמציות פרי טבעיות, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. לפי החברה, כל הטעמים זכו לציונים גבוהים במיוחד במבחני טעימה.

את הפונקציונליות שלו מקבל מי עדן אקטיב ממרכיב הפלטינוז (Palatinose) – סוכר ייחודי וחדשני, המוגדר כ"אנרגיה טובה יותר" (THE BETTER ENERGY).
הפלטינוז קיבל את פרס "החדשנות במשקאות 2007" תוך כדי שהוא מוכתר כ"דבר הגדול הבא" על ידי זניט אינטרנשיונל בכינוס עולמי של שוק המשקאות (INNO-BEV 2007).

הפלטינוז מעניק אנרגיה מתמשכת ויציבה לאורך כל היום. תכונותיו מאפשרות לו להעלות בצורה איטית ומתונה את רמת הסוכר בדם, להאט ירידה חדה של רמת הסוכר בדם, ובכך לספק אנרגיה זמינה לגוף. בשל תכונות אלה הפלטינוז דוחה את תחושת הרעב, ובכך מסייע בעקיפין לשמירה על המשקל. הפלטינוז מתאים לצריכה בכל שעות היממה, וע"י צרכנים בכל הגילאים, ואף נמצא כי הוא ידידותי יותר לשיניים.

הסדרה תשווק לצרכן בבקבוק אישי בן 0.5 ליטר במחיר 6-8 ₪, וכן בבקבוק משפחתי 1.5 ליטר במחיר 7-9 ₪.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר