חדש ממחלבת גבינות השומרון: סדרת יוגורט של פעם

סדרת "יוגורט של פעם" כוללת יוגורט מחלב פרה, יוגורט מחלב עיזים ויוגורט מחלב כבשים, ומשווקת בגביעים של 180 גר' וגביעים של 400 גר'. בנוסף מוצע יוגורט בתוספת גרנולה ופירות יבשים

מחלבת "גבינות השומרון" מרחיבה את קטגוריית היוגורטים, ומציגה סדרה חדשה הנקראת "יוגורט של פעם" ומיוצרת בשיטות מסורתיות, בעקבותיהן מתקבל יוגורט במרקם ובטעם עשיר וייחודי תוך שמירה על 3% שומן בלבד.

במחלבה מסבירים כי ההבדל העיקרי בין שיטות ייצור מסורתיות לשיטות ייצור תעשייתיות הוא גורם הזמן, גבינה שמיוצרת בשיטה תעשייתית רגילה תהיה מוכנה תוך מספר שעות, ואילו גבינה בשיטת ייצור מסורתית תהיה מוכנה רק כעבור יומיים. הזמן הנוסף והתהליך המוקפד, מעניקים לגבינה טעם ומרקם עשירים.

סדרת "יוגורט של פעם" כוללת יוגורט מחלב פרה, יוגורט מחלב עיזים ויוגורט מחלב כבשים, ומשווקת בגביעים של 180 גר' וגביעים של 400 גר'. בנוסף מוצע יוגורט בתוספת גרנולה ופירות יבשים.

• יוגורט של פעם בגביע 180 גר' – מחיר מומלץ לצרכן בין 4.99 ל- 5.45 ₪ ליח'.
• יוגורט של פעם מחלב כבשים בגביע 180 גר' – מחיר מומלץ לצרכן בין 5.45 ל-5.95 ש"ח ליח'.
• יוגורט של פעם מחלב עיזים – בגביע 180 גר' – מחיר מומלץ לצרכן בין 5.45 ל-5.95 ₪ ליח'
• יוגורט של פעם עם גרנולה ופירות יבשים בגביע 195 גר' – מחיר מומלץ לצרכן בין 7.45 ליח' ל-5.95 ₪ ליח'.

סדרת היוגורטים של פעם כשרה למהדרין ומשווקת ברשת שופרסל, טיב טעם, עדן טבע, רמי לוי שיווק השקמה, ובסופרים הגדולים ברחבי הארץ. היוגורטים נמכרים גם בחנות המפעל של מחלבת השומרון, הממוקמת ברח' נחלת בנימין 107 ת"א.

מחלבת "גבינות השומרון" הוקמה בשנת 1953 במושבה בנימינה והינה יצרנית של למעלה מ-30 סוגי גבינות ויוגורטים מחלב פרה, עיזים וכבשים.

תגובה אחת

  1. שלום , קניתי יוגורט של פעם מחלב כבשים. והוא עם עובש. תאריך עדין תקף 090121 אשמח לתגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר