חדש ממיזם נשים מבשלות: תפריט טבעוני של מאכלי עדות

תפריט שלם של מאכלי עדות בגרסה הטבעונית ממפרום חצילים עד פלוב ללא אף רכיב מהחי. צילום אייל קרן
"נשים מבשלות" שמובילה היזמית הקולינרית סמדר קפלינסקי החל דרכו כפרויקט חברתי-קולינרי שנועד להעצמה נשית ולפיתוח הפריפריה. הפרויקט החל בדרום עם קבוצות נשים מאופקים ומנתיבות, התפשט לרחבי הארץ ומפעיל מטבח קייטרינג מרכזי בפולג-נתניה

לאור העלייה במספר הנשים והגברים שבוחרים באורח חיים טבעוני הכולל הימנעות מאכילת בשר ומוצרי מזון מן החי, עולה הנושא של מבחר וגיוון המאכלים שניתן לאכול בארוחה משפחתית. בחירת מסעדה לארוחה עם חברים או משפחה הופכת לסיפור, ולא פעם צריך לוותר על מאכלים נחשקים כי יש בהם רכיבים שלא עונים לטבעונות. מיזם ההעצמה הנשית "נשים מבשלות", פרויקט חברתי-קולינרי של נשים מתרבויות בישול שונות מרחבי העולם ומציע ארוחות ביתיות מוכנות, משיק כעת תפריט טבעוני במטרה להנגיש מגוון רחב של מאכלים עדתיים ואותנטיים.

צילום אייל קרן
צילום אייל קרן

בתפריט הטבעוני החדש ניתן למצוא מנות כמו עגבנייה ממולאת, סלט חצילים, מרק קוסקוס, קוסקוס, מאפה בוכרי במילוי תפו"א ובצל, אנטיפסטי ממבחר ירקות, סלט מטבוחה, פלוב צמחוני, סלט שורשים, סלט קינואה עם סלק, סלט גזר מרוקאי, מפרום חצילים טבעוני, סלק ממולא בסלט קינואה, תפוח אדמה ברוזמרין, ירקות שורש אפויים, אורז אדום, אורז לבן עם צימוקים ושקדים, אורז צהוב עם שקדים, אורז לבן ורטטוי של עגבניות וחצילים.

נשים מבשלות, 03-6012418. אתר להזמנות

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר